Skip to main content
Vraag

Modem problemen sinds wifi release

  • June 28, 2026
  • 0 reacties
  • 13 keer bekeken

Sinds de release van Wi-Fi is er al sprake van problemen met de modems die door ISP’s worden aangeleverd. Ook weer in ons geval na de aansluiting van glasvezel (tenminste die indruk krijg ik).

 


Of zit ik verkeerd en ligt het eerder aan de netwerk kast die de buurt voorziet?
Tot slot, zie ik graag in de nieuwe webinterface de mogelijkheid om Claude te verbinden aan mijn router i.p.v. dat ik het nu moet vibecoden.