Skip to main content
Mijn modem startte net vanzelf opnieuw op. Is al eens eerder gebeurd. Is het normaal dat dit zo nu en dan gebeurd? Of hoort dit niet zo te zijn?

Hoi @Jos 395, welkom hier. 

Je geeft aan dat jouw modem een keer opnieuw is opgestart. Ook is het al eens eerder gebeurd. Hoe lang is dat geleden? Hebben we het dan over dagelijks, of een keer in de maand? In ieder geval wil ik graag eens meekijken. Ik zie echter dat ik hiervoor nog geen gegevens heb. Zou je jouw Forumprofiel hiervan willen voorzien. Gegevens zijn alleen voor jou en mij inzichtelijk. Ik hoor graag van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Dag Bart. Zeker niet dagelijks. Eens in de maand of minder. Kun je zo laten weten of dit abnormaal is of niet? Dit zonder dat ik mijn forumprofiel invul.


Dat is toch wel redelijk vaak. Dat is niet helemaal goed. Wellicht komt het door een update die misschien niet goed geinstalleerd wordt. Dan wil hij dat nog wel eens automatisch herstellen en start hij dus opnieuw op. Wil je het modem eens resetten. Dit zou dat moeten oplossen. Als het na de reset nog vaker voorkomt is er toch meer aan de hand. Dan wil ik toch graag meekijken. 


Heb je het modem nog een reset gegeven? Heeft het geholpen? Hou hem in ieder nog even in de gaten en mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag. 


Dank Bart. Ik kijk het nog even aan. Als modem me te vaak opnieuw start dan zal ik reset doen.


Helemaal goed. Mocht er weer iets zijn waarbij ik kan helpen, dan hoor ik het wel.Â