Skip to main content

Goedenavond @Jorrit12345, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een piepend geluid is erg irritant, dus deze ruilen we graag voor je om! Mocht het via onze telefonische klantenservice nog niet gelukt zijn, dan vraag ik de ruiling graag voor je aan. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Ik hoor graag van je!

Ik zou ook graag een ander modem willen, van de week stopte die ermee, na veel gedoe, ging alle lampjes weer branden, had hiervoor ook al veel problemen met ieder x opnieuw opstarten…

 

gr Engelien

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Rohrich Engelien, Heb jij ook nog de Experia Box v7 (ZXV10 H220N)?

Bel dan direct KPN klantenservice 0800 0402 en je ontvangt ws. nog voor het weekend een nieuwe Experia Box.

Je kan hier ook wachten op een reactie van een KPN moderator, vul dan vast je naam, postcode, huisnummer en klantnr. in op je KPN forum profiel Dit zal wegens drukte wel wat langer kunnen duren, bellen is sneller!


Hallo @Rohrich Engelien, Heb jij ook nog de Experia Box v7 (ZXV10 H220N)?

Bel dan direct KPN klantenservice 0800 0402 en je ontvangt ws. nog voor het weekend een nieuwe Experia Box.

Je kan hier ook wachten op een reactie van een KPN moderator, vul dan vast je naam, postcode, huisnummer en klantnr. in op je KPN forum profiel Dit zal wegens drukte wel wat langer kunnen duren, bellen is sneller!

Hi R. 

Ook ik ben hiernaar benieuwd. Zou je dit willen toelichten en eventueel je profiel willen invullen?