Skip to main content
Beantwoord

Modem terugsturen, maar geen modem meer

  • January 6, 2021
  • 7 reacties
  • 174 keer bekeken

Ik heb vandaag de brief ontvangen met het verzoek mijn oude modem terug te sturen, ivm opzegging van TFT abonnement.

Echter, de modem werd meegenomen door de monteur toen hij de glasvezel modem kwam installeren voor mijn nieuwe abonnement,

 

Er is waarschijnlijk iets misgegaan met de administratie: wat kan ik nu doen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemorgen @Opgezegd2020, ik zie dat je jouw profiel al had voorzien van postcode+huisnummer. In onze administratie heb ik aangegeven dat de monteur de apparatuur heeft meegenomen. De brief kan als niet verzonden beschouwd worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

13ramon13
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • January 6, 2021

De KPN klantenservice kan deze als ingeleverd mankeren. Even wachten op een moderator lijkt mij.


Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • January 6, 2021

er staat meestal in de brief of monteurs verslag dat als de modem is meegenomen door de monteur hoef je niks te doen


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 7, 2021

Goedemorgen @Opgezegd2020, ik zie dat je jouw profiel al had voorzien van postcode+huisnummer. In onze administratie heb ik aangegeven dat de monteur de apparatuur heeft meegenomen. De brief kan als niet verzonden beschouwd worden.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 7, 2021

Dankjewel, hopelijk komt nu alles goed.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 18, 2021

Goedemiddag,

Net ontvangen:

 

Is de administratie wel in orde?


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik heb nogmaals hier in het systeem aangegeven dat de apparatuur door de monteur is meegenomen.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 18, 2021

Ok, bedankt, even wachten dus.