Skip to main content
Beantwoord

Modem uitgevallen, geen diensten

  • February 1, 2020
  • 2 reacties
  • 296 keer bekeken

Hallo ik kom er niet uit heb geen internet  mijn modem doet niks meer is ineens uit gevallen

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Susan_

Hoi @Freerk49, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oei, geen diensten is nooit fijn. Je geeft aan dat je Experia Box is uitgevallen en niks meer doet. Heb je deze al even van het stroom afgehaald en opnieuw opgestart? Dat is vaak het eerste wat je kan doen bij dit soort storingen. 

Is er misschien een stroomstoring geweest, dan kan het zijn dat je Experia Box hierdoor kapot is gegaan en inderdaad niet meer gaat werken.. 

Mocht je de problemen nog ervaren, vul dan je Forum profiel aan met je naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef even een seintje als het gelukt is, we helpen je dan zo snel mogelijk verder! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 2, 2020

Hoi @Freerk49, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oei, geen diensten is nooit fijn. Je geeft aan dat je Experia Box is uitgevallen en niks meer doet. Heb je deze al even van het stroom afgehaald en opnieuw opgestart? Dat is vaak het eerste wat je kan doen bij dit soort storingen. 

Is er misschien een stroomstoring geweest, dan kan het zijn dat je Experia Box hierdoor kapot is gegaan en inderdaad niet meer gaat werken.. 

Mocht je de problemen nog ervaren, vul dan je Forum profiel aan met je naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef even een seintje als het gelukt is, we helpen je dan zo snel mogelijk verder! 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 4, 2020

Dag @Freerk49 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er vanuit gaan dat alles in orde is gekomen? Als je nog vragen hebt lees ik ze graag!Â