Skip to main content

Goededag, ook ik kreeg een bericht dat mijn modem niet geüpdatet kon worden. Ik werk zoals zovelen thuis, tenminste… totdat kpn mij offline haalde, wat gaan jullie hier aan doen? :)

 

modem zegt: 02.00.141W4

Hallo @Mastiz ,

De oplossing is waarschijnlijk een monteurs reset zoals in dit topic. (reset + WPS knop)

Groet Bart


Dit betreft een ander model dan ik heb. Volgens mij heb ik de v8.


Hallo @Mastiz ,

Heb je de V8 al gereset ?

Bij een Experia Box V8 van Telfort is het wachtwoord dan weer 1234.

Groet Bart


Hallo @Mastiz ,

Heb je de V8 al gereset ?

Bij een Experia Box V8 van Telfort is het wachtwoord dan weer 1234.

Groet Bart

Ik heb de reset knop een seconde of 20 ingehouden. Wifi naam en wachtwoord zijn gereset. Internet lampje brand niet op t modem


Hallo @Mastiz ,

Is het firmware versie nummer nu 02.00.142W4 ? 

Zoals in dit topic:

Groet Bart


Ojee @Mastiz, niet zo handig dit :slight_frown:

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ojee @Mastiz, niet zo handig dit :slight_frown:

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Gereed


Hallo @Mastiz ,

Is het firmware versie nummer nu 02.00.142W4 ? 

Zoals in dit topic:

Groet Bart

Geen idee ik kan het modem nu niet bereiken via admin pagina. Er branden maar een paar ledjes: power tv broadband wireless knippert


Hallo @Mastiz ,

Is het firmware versie nummer nu 02.00.142W4 ? 

Zoals in dit topic:

Groet Bart

Geen idee ik kan het modem nu niet bereiken via admin pagina. Er branden maar een paar ledjes: power tv broadband wireless knippert

Software is nog steeds 141W4