Skip to main content

Goededag, ook ik kreeg een bericht dat mijn modem niet geüpdatet kon worden. Ik werk zoals zovelen thuis, tenminste… totdat kpn mij offline haalde, wat gaan jullie hier aan doen? :)

 

modem zegt: 02.00.141W4

Hallo @Mastiz ,

De oplossing is waarschijnlijk een monteurs reset zoals in dit topic. (reset + WPS knop)

Groet Bart


Dit betreft een ander model dan ik heb. Volgens mij heb ik de v8.


Hallo @Mastiz ,

Heb je de V8 al gereset ?

Bij een Experia Box V8 van Telfort is het wachtwoord dan weer 1234.

Groet Bart


Hallo @Mastiz ,

Heb je de V8 al gereset ?

Bij een Experia Box V8 van Telfort is het wachtwoord dan weer 1234.

Groet Bart

Ik heb de reset knop een seconde of 20 ingehouden. Wifi naam en wachtwoord zijn gereset. Internet lampje brand niet op t modem


Hallo @Mastiz ,

Is het firmware versie nummer nu 02.00.142W4 ? 

Zoals in dit topic:

Groet Bart


Ojee @Mastiz, niet zo handig dit :slight_frown:

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ojee @Mastiz, niet zo handig dit :slight_frown:

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Gereed


Hallo @Mastiz ,

Is het firmware versie nummer nu 02.00.142W4 ? 

Zoals in dit topic:

Groet Bart

Geen idee ik kan het modem nu niet bereiken via admin pagina. Er branden maar een paar ledjes: power tv broadband wireless knippert


Hallo @Mastiz ,

Is het firmware versie nummer nu 02.00.142W4 ? 

Zoals in dit topic:

Groet Bart

Geen idee ik kan het modem nu niet bereiken via admin pagina. Er branden maar een paar ledjes: power tv broadband wireless knippert

Software is nog steeds 141W4


Jammer dat het allemaal echt niet lukt @Mastiz :confused: Ik heb het idee dat je modem niet helemaal goed om kan gaan met de technische migratie van Telfort naar KPN, die door de upgrade ook af is gerond. Omdat we hier vanaf afstand helaas niets aan kunnen wijzigen, heb ik een omruil in gang gezet zodat je jouw V8 om kunt ruilen voor een andere Experia Box. Je hebt hier als het goed is inmiddels een sms over ontvangen met instructies (o.a. dat je de V8 mee moet nemen naar het servicepunt als je de nieuwe op gaat halen).

Ook heb ik extra data toegevoegd aan je mobiele nummer, zodat je daarmee in ieder geval weer online kunt!


Ojee @Mastiz, niet zo handig dit :slight_frown:

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Goedemiddag Maja, ik krijg zojuist een sms dat ik morgen een nieuwe modem kan ophalen bij afhaalpunt, dat is fijn. Bedankt, maar hoe ga ik vandaag werken en tv kijken en mijn lampen bedienen in huis? Ik heb geen onbeperkte data bijvoorbeeld.


Ojee @Mastiz, niet zo handig dit :slight_frown:

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Goedemiddag Maja, ik krijg zojuist een sms dat ik morgen een nieuwe modem kan ophalen bij afhaalpunt, dat is fijn. Bedankt, maar hoe ga ik vandaag werken en tv kijken en mijn lampen bedienen in huis? Ik heb geen onbeperkte data bijvoorbeeld.

Ik verzoek u vriendenlijk om het netwerk in te schakelen. :)


Goedemiddag Maja, ik krijg zojuist een sms dat ik morgen een nieuwe modem kan ophalen bij afhaalpunt, dat is fijn. Bedankt, maar hoe ga ik vandaag werken en tv kijken en mijn lampen bedienen in huis? Ik heb geen onbeperkte data bijvoorbeeld.

  • Flexplex
  • Internet in café, restaurant of bij de buren.
  • TV dan maar simpelweg even niet (of bij buren of familie, als je perse niet zonder kunt).
  • Lampen bedienen gewoon met een schakelaar.
  • Data, koop je gewoon een paar extra bundels data voor je mobiel als je dat nodig hebt.

Stel je niet zo afhankelijk op, en neem gewoon eigen initiatief om met de gegeven situatie om te gaan.


  •  

Stel je niet zo afhankelijk op

Inderdaad. Het klinkt bot. Maar zorg er voor dat je zonder kunt. Want het ding gaat nu 1maal soms kapot. Dus zorg dat je zonder kunt en indien nodig een alternatief hebt.


Ik heb geen onbeperkte data bijvoorbeeld.

Je kunt zo je abonnement aanpassen en volgens mij gaat dat onmiddellijk in. 

Als je een beetje een recent KPN abonnement hebt.


Ook heb ik extra data toegevoegd aan je mobiele nummer, zodat je daarmee in ieder geval weer online kunt!

:wink:


Goedemiddag Maja, ik krijg zojuist een sms dat ik morgen een nieuwe modem kan ophalen bij afhaalpunt, dat is fijn. Bedankt, maar hoe ga ik vandaag werken en tv kijken en mijn lampen bedienen in huis? Ik heb geen onbeperkte data bijvoorbeeld.

  • Flexplex
  • Internet in café, restaurant of bij de buren.
  • TV dan maar simpelweg even niet (of bij buren of familie, als je perse niet zonder kunt).
  • Lampen bedienen gewoon met een schakelaar.
  • Data, koop je gewoon een paar extra bundels data voor je mobiel als je dat nodig hebt.

Stel je niet zo afhankelijk op, en neem gewoon eigen initiatief om met de gegeven situatie om te gaan.

Bedankt voor uw antwoord. Waar ik woon zijn geen internet cafés, ik kan ook moeilijk teams vergaderen bij de buren of restaurant. :)
 

Ik ben gewoon van mening dat men tijdig een nieuwe router kan sturen, of iig deze instant zou kunnen houden tot omwisseling. Even zoekende op het forum zijn er een tal van soort gelijke vragen omtent deze routers. Waar vaak de omruil de oplossing is/was. Het initiatief zou ook anticiperen van de provider kunnen zijn 😉!
 

desalniettemin het is primA opgelost van KPN. Zoals ik al verwacht had. 


Ook heb ik extra data toegevoegd aan je mobiele nummer, zodat je daarmee in ieder geval weer online kunt!

:wink:

Top service dankjewel ik hoop niet dat het bericht naar overkomt, dit is niet de bedoeling leg enkel de vraag bij de provider neer. Fijn weekend en bedankt voor de service nogmaals!


Ik heb geen onbeperkte data bijvoorbeeld.

Je kunt zo je abonnement aanpassen en volgens mij gaat dat onmiddellijk in. 

Als je een beetje een recent KPN abonnement hebt.

Dankje! Ik heb een oud abonnement sim only ;)


Als het goed is hoeft er geen data gekocht te worden of iets in die richting, @Maja_ heeft namelijk een gratis databundel van 100GB toegevoegd aan het abonnement als ik dat zo lees.