Skip to main content
Goedendag,



Ik ben al sinds 03-03-2016 klant bij kpn met 500/500 MB maar heb sinds die tijd ook een experia v8 box nu heb ik regelmatig packet loss en lange laad tijden en dat houdt tijdelijk op na dat ik de modem herstart,



mijn vraag is kan ik mijn V8 vervangen met en v10?



Met vriendelijke groeten.,

Dennis.
Hoi @Dennis.S

Hier kun je verouderde apparatuur omruilen .
Het verteld mij dat mijn modem en tvkast beidegoed werken, Nu is alleen mijn tv kast niet eens aangesloten dus weet niet of ik dit system te serieus moet nemen.
@Dennis.S, hmm.. De V8 is in principe ook nog een prima Experia Box. Ik wil natuurlijk wel even voor je kijken of ik hem voor je kan omruilen (geen belofte!). Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is!
@Susan_, TS vraagt om het omruilen naar een V10.

Ik heb begrepen dat jullie dat niet kunnen aansturen en dat het dus zomaar zou kunnen zijn dat er een V10A geleverd gaat worden.

Als dat het geval is, dan zou ik persoonlijk TS willen adviseren om die omruil te heroverwegen en eerst af te wachten dat de firmware van de V10A stabiel is.



Zoals jullie ondertussen wel gemerkt zullen hebben heb ik geen enkel vertrouwen in de V10A in zijn huidige vorm (met zijn huidige firmware) en dat zal pas gaan veranderen als ik op het forum een significante afname van het aantal probleemmeldingen t.a.v. de V10A zie.
@wjb ik kan überhaupt niet beloven dat hij omgeruild kan worden en het klopt dat ik, als het al lukt, niet uit ga komen op een V10 maar een V10A. Maar omdat ik hier verder nog geen zicht op heb, wil ik hier ook nog geen uitspraken over doen 😉

Reageer