Skip to main content

Onze modem ZXV10 H220N valt de laatste regelmatig uit. Daarnaast is deze geel verkleurt en wordt deze warm. Als hij uitvalt is er geen WIFI-verbinding of signaal naar de TV dat na ongeveer een minuut pas weer terug komt. Daarom mijn vraag: kan deze modem vervangen worden?

Hallo @brother2020 

Deze Experia Box v7 komt in aanmerking voor omruil. Jouw exemplaar vertoont bijna alle bekende problemen (warm, verkleurt, wifi klachten). Het snelste is KPN klantenservice bellen op 0800 0402 .

Ook een KPN moderator kan het hier voor je regelen. Plaats dan alvast je pers. gegevens in je forumprofiel (privé). Een reactie van KPN hier kan een paar dagen duren.


Beste @brother2020, welkom! Je kunt hier inderdaad contact voor opnemen met onze telefonische klantenservice. Als je door mij geholpen wilt worden, wil je dan naast je postcode ook nog je huisnummer en je klantnummer(s) in je profiel zetten? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er verder mee. 


Hoi Marcia, ik heb de gegevens net in mijn profiel gezet, alvast dank voor je hulp!


Yes, top. Ik stuur je een privébericht met de betreffende informatie over het omruilen van de Experia Box.