Skip to main content
Beantwoord

Modemlampje 'Service' blijft rood na resetten en uit- en aanzetten

• May 25, 2025
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Beste, na resetten en aan en uitzetten van de modem blijft het lampje op de modem van service op rood staan.??

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Renelies 

Welkom op de community van KPN.

Je kunt nu het beste contact opnemen met de storingsdienst van KPN, via telefoonnummer
0800-0402

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag storing.

De medewerker zal dan een lijnmeting verrichten tussen de wijkcentrale en jouw woning, om te zien waar het probleem zich bevind, en welke stappen er dan genomen moeten worden.
Tevens kan de medewerker het KPN modem uitlezen.

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week direct telefonisch bereikbaar, bij storingen en problemen (dus ook op de zondag!).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Renelies 

Welkom op de community van KPN.

Je kunt nu het beste contact opnemen met de storingsdienst van KPN, via telefoonnummer
0800-0402

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag storing.

De medewerker zal dan een lijnmeting verrichten tussen de wijkcentrale en jouw woning, om te zien waar het probleem zich bevind, en welke stappen er dan genomen moeten worden.
Tevens kan de medewerker het KPN modem uitlezen.

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week direct telefonisch bereikbaar, bij storingen en problemen (dus ook op de zondag!).

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Renelies, welkom op onze community! Heb je mijn collega's hierover inmiddels gesproken?