Skip to main content

Heb al enige tijd mijn KPN app. 

Het is frustratie elke maand weer! De nwe factuur wordt direct bij gesloten bij de oude, vorige, openstaande factuur. 

Dus als Ik met IDEAL wil betalen dan MOET IK IN 1 X BEIDE FACTUREN BETALEN! Heb wel de factuur dd laten aanpassen maar is achteraf gezien,  voor mij erg onhandig. 

Heb het handmatig betaald via ING app. Maar het bedrag en MELDING in mijn KPN app Geef nogsteeds aan dat er een openstaande factuur is én dat Ik word Atendeerd op extra kosten? 

Hoi @M. van Balen 
 Als je geregeld betaald en/of zorgt dat je saldo voldoende is zodat het kan worden afgeschreven, dan is er niets aan de hand.
Kan het door omstandigheden een keer niet dan moet je even bellen met  de afdeling Collections.
Meestal kunnen ze dan wel wat voor je regelen.
Maar als je niets zegt of niet belt dan stapelen de facturen op, die je dan in één keer moet betalen.
Misschien kan de afdeling Collections nog wat voor je betekenen, bel 0800 0402 en vraag naar de afdeling Collections.


Het beste is om de betalingen te laten incasseren door een automatische incasso. Dan heb je er verder geen omkijken naar en bepaalt je jezelf deze ergernissen. 

Het is mogelijk om de incassodatum in te stellen op een vaste dag die voor jou het beste uitkomt.  Wanneer het gaat om een Internet en TV abonnement kan je het via deze pagina wijzigen. Als het om een mobiel abonnement gaat, dan zal je moeten bellen met 0800 0402 om de incassodatum te laten wijzigen. 


Hoi M. van Balen, welkom op het forum! Het klopt dat als je zelf via iDeal een achterstallige factuur betaald, een nieuwere, nog openstaande, factuur daar automatisch bij opgeteld wordt.

Als je handmatig buiten de app om betaald, dan kan het een paar dagen duren voor dit in de app zichtbaar is. Dit omdat als jij via iDeal in de app betaald, wij direct weten dat het geld onderweg is. Dus zetten we de factuur ook gelijk op betaald. Maar als je dit zelf doet, dan moeten we wachten tot het geld daadwerkelijk op onze rekening staat voor we weten dat je betaald hebt. En dan wordt op dat moment de factuur in de app op betaald gezet. 

Als er op dit moment nog betaalissues zijn waar je graag hulp mee wilt raad ik je ook aan om even te bellen, dat is de kortste klap.  

 

Je geeft aan dat je eerder de factuurdatum hebt laten aanpassen. Het gaat om een mobiel abonnement neem ik dan aan? Als je wilt kan ik wel de factuurdatum opnieuw voor je aanpassen. Vul dan even je forumprofiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt. Geef ook even aan rond welke datum je de factuur zou willen hebben. De betaaldatum ligt meestal een dag of 5-7 na de factuurdatum.