Skip to main content

Goedemorgen,

Gisteravond iemand van Delta aan de deur, die vertelde mij dat ik het best maar een abonnement van Delta moest nemen omdat KPN dus stopt met onderhouden van het kopernetwerk bij ons in het dorp, en dat er geen kpn glasvezel komt omdat er al Delta glasvezel ligt en KPN echt geen glasvezel gaat trekken daarom. Dus of ik even over wilde stappen !

Ik wil dat helemaal niet dus heb hem met veel moeite weg gestuurd.

maar wat is hier nu van waar?  Is dat weer een verkoop-praatje zeker?

iemand die hier iets van weet?

 

groet Eric

Ongeveer 0% is waar behalve dat er vast glasvezel zal liggen in jullie dorp van Delta. KPN legt naast bestaande glasvezelnetwerken hun eigen netwerk aan. En wanneer KPN glasvezel heeft gelegd dan pas stopt na drie jaar het kopernetwerk van de huizen welke glasvezel van KPN hebben. Dus je kan lekker bij KPN blijven wanneer je daar tevreden over bent. Zelf zou ik het wel weten als ze me proberen over te halen met valse informatie😉


Klopt delta heeft heel het dorp van glasvezel voorzien, sindsdien worden we iedere keer “lastig gevallen” door vind ik op een nette manier gezegd, opdringerige delta verkopers. En deze van eergister beweerde dat dus, hij wilde zelfs in mijn kpn app kijken! Dit heb ik dus geweigerd vanzelfsprekend, maar blij te horen dat KPN ook glasvezel gaat leggen! 
ik ben blij met je antwoord! Dank je wel!

 

groet,

Eric


Hi @eric_1969, wat een bijzonder verhaal. 

@Ik_Combineer legt dit goed uit. KPN zal nooit zomaar het signaal afkappen zonder een alternatief te bieden, laat staan dat we dit doen omdat een andere provider iets aanlegt. 

KPN legt naast bestaande glasvezelnetwerken hun eigen netwerk aan. En wanneer KPN glasvezel heeft gelegd dan pas stopt na drie jaar het kopernetwerk van de huizen welke glasvezel van KPN hebben. Dus je kan lekker bij KPN blijven wanneer je daar tevreden over bent. 

Een perfecte samenvatting. 👆🏻. Kortom: als je tevreden bent, blijf vooral bij ons!