Skip to main content

Al vele jaren heb ik een abonnement van KPN. Hebben telefoon 2x 06 en televisie en internet.

Vergeleken met andere aanbieders denk ik dat ik maandelijks te veel betaal. Mijn vraag is ook of er nog mogelijkheden zijn om de kosten wat dragelijker te makenĀ  Vriendelijke groeten J Stuik


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ga eens na of je je mobiele internetbundels voldoende gebruikt.

Heb je op de vaste lijn ook een vaste telefoon? Dan kun je die variabele belkosten al zoveel mogelijk drukken, door zoveel mogelijk je mobiele bundel(s) te gebruiken. Bellen met mobiel dus.

Heb je zenderpakketten die je niet of weinig gebruikt? (uitgezonderd het gratis pakket wat je hebt omdat je mobiele abo's bij kpn hebt. Dat kan ESPN of Pluspakket zijn)

Heb je de huidige abonnementproposities voor vast en mobiel al eens bekeken. En een vergelijk gemaakt. Zie ook je MijnKPN Account.

Ā 

Huidige propositie

Hussel Thuis: internet 50/5 42,50 + tv basis (1 ontvanger) 10,00 = 52,50
Met 2 ontvangers inclusief gratis opnemenpakket = 57,50

Hussel mobielĀ 
Alle abo's incl 150 min/sms, Onbeperkt bellen/sms + 1 euro (E.U.)
0 GB 12,50, 3 GB 15,00, 10 GB 17,50, 20 GB 22,50.
Bij deze prijzen is de korting voor het hebben van ook vast internet van kpn er al af.


Voor je mobiele abonnementen zou je je licht op kunnen steken bij kpn dochter Simyo. Zelfde netwerk, en KPN verdient er ook aan. Maar voor jou waarschijnlijk stukken goedkoper.

En bel met 0800 0402. Zeg dat je overweegt over te stappen. Dan komen ze vaak met een aanbod.