Skip to main content

Ik ben sinds Jan 2021 aangesloten op het glasvezelnetwerk van Delta Fiber NL.

Nu zou ik graag overstappen naar KPN als provider, omdat ik niet erg tevreden ben over mijn huidige provider.

KPN werkt ( nog )niet samen net Delta Fiber NL.

Gaat hier in de toekomst verandering in komen ?

Of nu extra KPN erbij nemen, hoofdzakelijk dan voor TV.

Dat is dan wel een dure 'grap’ voor tv. Dat komt dan minimaal op 52,50…

KPN vast+TV is in maandabo verkrijgbaar, daar dacht ik aan, voor enkele maanden.

Een tijd terug was op dit forum iemand die wel een glasvezel abo (al een jaar of zo) had over DeltaFiberNL maar naar eigen zeggen nogal druk met werk was en er nog niet aan toe was gekomen om de boel om te pluggen, ook iets met email geloof ik, en nog steeds op de DSL lijn van een paar Mbps zat. Zal zeker z’n 700 euro down the drain zijn geweest….


KPN vast+TV is in maandabo verkrijgbaar, daar dacht ik aan, voor enkele maanden.

@tmoesel . Het abonnement voor minimaal 1 maand is 3 euro per maand duurder dan het abonnement voor minimaal 1 jaar.

Als het internet goed is kan @Gerard Godlieb overwegen om nog NLziet erbij te nemen. Alle NL zenders en on demand van NPO, RTL en Talpa. En alle regionale zenders.

Met Discoveryplus erbij heb je ook nog TLC, Eurosport 1 en 2, Discovery ch. , ID, Animal Planet, Discovery Science. En ook nog de niet op de kabel / kpn zijnde zenders: HGTV, Food Network, Motortrend. En  ook enórm veel on demand aanbod met hun programma's.


KPN vast+TV is in maandabo verkrijgbaar, daar dacht ik aan, voor enkele maanden.

@tmoesel. Het abonnement voor minimaal 1 maand is 3 euro per maand duurder dan het abonnement voor minimaal 1 jaar.

Als het internet goed is kan @Gerard Godlieb overwegen om nog NLziet erbij te nemen. Alle NL zenders en on demand van NPO, RTL en Talpa. En alle regionale zenders.

Een 8Mbps videostream bekijken wat TV gewoon is, moet gewoon werken. Als je met een glasvezel abo geen goed internet hebt, dan solt de provider met je. Heeft T-Mobile wel een keer geflikt, de CEO zelf moest er op hun forum aan te pas komen om te zeggen dat ze de routing omleidingen weer terug hadden gedraaid.

Ik zou zelf ook NLziet nemen als ik een pakket commerciële TV nodig heb, is het goedkoopst. Weet echter niet hoe makkelijk dat met een niet-smart TV samenwerkt, is voor sommigen gauw een brug te ver als iets niet makkelijk met een traditionele TV+afstandsbediening werkt. Nu heb ik helemaal geen TV, alles gaat al jaren via de diverse computers en schermen/smartphone. Ik heb ook zo’n vermoeden dat NLziet via puur internet met app op smartTV tegenwoordig prettiger werkt dan dat gedoe met VLANs en TV-kastjes.

Met Discoveryplus erbij heb je ook nog TLC, Eurosport 1 en 2, Discovery ch. , ID, Animal Planet, Discovery Science. En ook nog de niet op de kabel / kpn zijnde zenders: HGTV, Food Network, Motortrend. En  ook enórm veel on demand aanbod met hun programma's.

 


KPN vast+TV is in maandabo verkrijgbaar, daar dacht ik aan, voor enkele maanden.

@tmoesel. Het abonnement voor minimaal 1 maand is 3 euro per maand duurder dan het abonnement voor minimaal 1 jaar.

Als het internet goed is kan @Gerard Godlieb overwegen om nog NLziet erbij te nemen. Alle NL zenders en on demand van NPO, RTL en Talpa. En alle regionale zenders.

Met Discoveryplus erbij heb je ook nog TLC, Eurosport 1 en 2, Discovery ch. , ID, Animal Planet, Discovery Science. En ook nog de niet op de kabel / kpn zijnde zenders: HGTV, Food Network, Motortrend. En  ook enórm veel on demand aanbod met hun programma's.

Discoveryplus zijn nog weinig "live" uitzendingen 

Meeste is on demand (streaming dienst)