Skip to main content

Goedendag,

Begin maart heb ik het goede nieuws gehad dat ik op 31 maart de sleutels van mijn nieuwe woning zou ophalen.:grin::boom: ​​​

Hierna ben ik naar jullie site gegaan en daar stond dat er een glasvezelaansluiting op mijn adres aanwezig was.

Dus heb ik een paar dagen later op 16-03-2020 een kpn 50gb hussel abonnement afgesloten, met de gedachte dat ik dan max een weekje zonder internet zou zitten.

Vervolgens heb ik een brief gekregen dat mijn order was geannuleerd omdat er geen aansluitpunt aanwezig zou zijn. Dus heb ik het nog een keer nagevraagd bij de woningbouw en die zei dat er een ziggo aansluiting zat en een kpn glasvezel aansluiting. 

Uiteindelijk is het me een week later toch gelukt en heb ik een 100gb abonnement afgesloten.

Nu zie ik alleen dat de monteur 28 april langs komt, en dat ik voor werk veel vanuit huis moet werken.

Dus hierbij mijn vraag is of het mogelijk is om tot de 28e een noodpakket te krijgen.

Alvast bedankt

 

Mvg

Rakeem

 

 

 

Hi  @Rakeem ,  als je niet 1 weekje, maar meerdere weekjes zonder internet komt te zitten snap ik heel goed dat dit even flink tegenvalt :slight_frown:

Op het klantnummer dat je hebt doorgegeven, kom ik maar 1 bestelling tegen, die is geplaatst op 25 maart en daarbij is direct al de leverdatum 28 april aangegeven. Ik zie geen eerdere bestelling terug, via welke weg heb je die bestelling geplaatst? Heb je daar ook een officiële bevestiging van ontvangen vanuit KPN, via de email?

En hoe zit het met het annuleren? Als het je lukt, mag je hier wel een foto plaatsen van de brief die je hebt ontvangen (waarbij je naam en adresgegevens niet leesbaar zijn, want openbaar forum :wink:


Hey Maja bedankt voor je reactie,

Ik heb dit via de site aangevraagd net als de 2e keer.

Hierbij voeg ik de bevestigingsmail en de annuleringsmail toe.

 

Alvast bedankt,

 

Mvg

Rakeem

 

 


Thanks,  ik heb de bestelling nu kunnen vinden!

Hij is geannuleerd voordat hij van het bestelprogramma door is gezet naar het programma dat de orders verder behandelt, omdat er direct al -ten onrechte, blijkt inmiddels- aan is gegeven dat er niks geleverd zou kunnen worden. Daarom kon ik de bestelling in eerste instantie nergens terugvinden.

Omdat alleen de 2e bestelling te vinden is en daar een normale levertijd aan hangt, kom je officieel niet in aanmerking voor een noodpakket. Gezien je echter al eerder een bestelling hebt geplaatst die is afgewezen, heb ik navraag gedaan, of dit er voor zorgt dat je alsnog wél in aanmerking komt. Ik hoop dat er rekening gehouden kan worden met deze situatie, maar ik durf niks te beloven. Het kan zijn dat ik zelf een reactie van de betreffende afdeling ga krijgen, maar het is ook mogelijk dat jij een sms gaat ontvangen voordat ik iets van ze hoor. Zullen we afspreken dat we elkaar op de hoogte gaan houden? 


Hartelijk bedankt voor de moeite en ik zal het doorgeven als ik wat te horen krijg.:grin:


Helemaal goed, dat hoop ik dat 1 van ons snel nieuws heeft voor de ander! :relaxed:


Het is gelukt ik krijg morgen mijn pakket binnen, bedankt voor de goede en snelle hulp!!:grin::grin:


Goed nieuws!

Ik heb zelf zojuist ook een bevestiging gekregen dat ze een noodpakket naar je op hebben gestuurd, fijn dat het gelukt is :smiley:

 


Heb je het noodpakket in goede orde ontvangen en werkt dit naar behoren? Hoor dat nog graag even zodat ik dit topic met een gerust hart kan sluiten :blush:


Jazeker alles binnengekregen en het werkt gewoon. Nogmaals bedankt!!:grin:


Helemaal top! Graag gedaan :smiley:

Dan verklaar ik dit topic nu voor gesloten :wink: