Sinds mijn verlenging blijkt dat de komende tijd kpn geen plannen heeft om glasvezel aan te leggen bij ons. Caiway(cogas) laat kpn er niet op..…
Nu had ik verlengd omdat ik mail kreeg dar er binnen korte tijd glasvezel zou komen.
Nu dit niet blijkt is er dan geen mogelijkheid om van de langzame koper over te gaan op 5g internet?
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Hallo @steffen1, Sneller internet buitengebied is inderdaad iets dat KPN inderdaad aanbiedt. Om daarvoor in aanmerking te komen gelden wel een paar voorwaarden:
-Download snelheid van vast internet is lager dan 30Mbit/s -Woonachtig in het buitengebied of plaats met minder dan 150 huishoudens.
Hallo @steffen1, Sneller internet buitengebied is inderdaad iets dat KPN inderdaad aanbiedt. Om daarvoor in aanmerking te komen gelden wel een paar voorwaarden:
-Download snelheid van vast internet is lager dan 30Mbit/s -Woonachtig in het buitengebied of plaats met minder dan 150 huishoudens.
Dat is wel een enorme lage snelheid om in aanmerking te komen.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.