Skip to main content

Mijn dochter is verhuist had kpn en wil weer kpn, echter in het nieuwe huis vinden we alleen een coax aansluiting kan dit gebruikt worden voor de kpn aansluiting?

Zij wil alleen internet en tv, dus geen vaste telefonie.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Hallo @GuidoMassaro , via onderstaande link kun je zien of KPN op het adres van je dochter kan leveren, komt daar een positief antwoord op kan ze bij (voorkeur) bij KPN een abo bestellen:

 

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

De coax-aansluiting is voor de lokale kabelboer, meestal Ziggo en kan KPN dus niets mee.


daar wordt aangegeven:

koper beschikbaar

koper/dsl

 

de aansluiting voor de telefoon stekker, die is er niet meer, wat kunnen we nu doen?

 


Hallo @GuidoMassaro , zit er ook niet een aansluiting in de meterkast of in de woonkamer zoals onderstaand voorbeeld:

Gewoon bestellen wat je graag wilt en om een gratis monteur vragen, die levert e.e.a werkend op.


ok gaan we doen, zo'n aansluiting zit wel in de meterkast dacht ik.

 

 


ok gaan we doen, zo'n aansluiting zit wel in de meterkast dacht ik.

 

 

Hallo @GuidoMassaro , dan kun je het modem daar aansluiten in de meterkast.

Succes.

Laat s.v.p. even de (goede) afloop weten.

 


Dag @GuidoMassaro. Van harte welkom hier. Ik zie dat @JanD je al uitstekend op weg heeft geholpen. :thumbsup_tone2: Ter aanvulling: als je een bestelling kunt plaatsen via KPN Internet en TV, moet het mogelijk zijn om een aansluiting te realiseren bij je dochter thuis. Mochten er bij nader inzien -op afstand kan ik de situatie niet volledig beoordelen- toch nog meerkosten (moeten) worden gemaakt, dan bespreken we die vooraf met je. Je kunt hier dan akkoord op geven of afzien van de aanvraag.


het is inmiddels gelukt de kpn monteur heeft haar geweldig geholpen.

aansluiting zat achter een keukenblad , maar het is uiteindelijk gelukt om een werkende verbinding te krijgen. allen bedankt.


Kijk, dat is goed nieuws, @GuidoMassaro. Fijn om te lezen dat de verbinding werkt. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.


Reageer