Skip to main content

Goede middag,

Wij gaan verhuizen naar een tijdelijk verblijf waar wij geen internetaansluiting kunnen realiseren, daar wij tijdelijk naar een chalet op een camping gaan wonen tot dat onze nog nieuw te bouwen woning klaar is. Aangezien wij ons abonnement eigenlijk niet op willen zeggen maar vragen naar een mogelijkheid om toch van jullie diensten gebruik te kunnnen blijven maken. Wij hebben momenteel een all inn abonnement, waarvan we de digitenne wel van mee kunnen nemen naar ons tijdelijk verblijf. De digitale TV ontvanger en het internet modem kunnen wij daar helaas niet aansluiten. Kunnen jullie ons iets aanbieden voor dit tijdelijke verblijf op de camping, zodat we daar toch ook van jullie internet gebruik kunnen blijven maken? Als onze nieuwe woning klaar is zullen wij uiteraard ons huidige abonnement weer meenemen naar het nieuwe adres.

Wij verhuizen per 25-09-2021.

Hebben jullie mogelijk een oplossing? zodat wij in het chalet van jullie internetdiensten gebruik kunnen blijven maken. Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet

Leon Truijens.

*Admin: adresgegevens verwijderd uit openbare post

Hoi @Leon Truijens, welkom op ons forum!
Dat is een lastige!
Voor het vaste abonnement hebben we daar helaas niet echt een oplossing voor behalve Digitenne.
Je zou het wel met een mobiel-internet abonnement kunnen doen maar je zit dan wel met een datalimiet. Als je nog andere mobiele abonnementen hebt kun je hier wel MB's mee delen en je kunt er natuurlijk losse bundels bij nemen.
Deze zijn ook maandelijks opzegbaar.
Meer informatie daarover kun je vinden op: Mobiel Internet


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!