Skip to main content

De monteur arriveert uiterlijk 30 minuten na het einde van het tijdslot..... komt er nu dus een monteur of niet?

Monteur zou vandaag komen.  Via de telefoon de afspraak 12 of 13 maart gemaakt.  Straks gebeld,  kreeg ik sms met dat de monteur uiterlijk 30 minuten na tijdslot  zou komen.  Wat betekend tijdslot?

 


Hallo @Yvonne1966 We spreken blokken van twee uur af, bijvoorbeeld tussen 16.00 en 18.00. De monteur zal binnen dit tijdsblok bij je langs komen. Nu zitten we in een vreemde situatie en wellicht was er sprake van een vertraging. Is het wel goed gekomen? Heeft de monteur zich bij je gemeld? 


Hallo @Yvonne1966 , we hebben hier geen bericht meer van je gehad. Betekent dat goed nieuws? 🙂 Ik neem aan dat de monteur op je adres is aangekomen, en de handelingen heeft uitgevoerd die nodig waren. Ik sluit daarmee je topic. Als je nog vragen hebt, dan helpen we graag. Je kunt hier reageren :)


Nou er is dus geen monteur geweest.  Ze hadden me , zonder te laten weten,  uit het systeem gehaald.  Niet blij mee!! Zit al meer dan een half jaar met een nood pakket en moet steeds bellen voor nieuwe 50gb Internet.  Kan je wel na gaan hoeveel bel kostten . Ben even klaar met KPN 


moet steeds bellen voor nieuwe 50gb Internet.  Kan je wel na gaan hoeveel bel kostten

Het nummer van KPN is een gratis 0800 nummer, dus dat zal wel meevallen. 0800-0402

Nou er is dus geen monteur geweest.  Ze hadden me , zonder te laten weten,  uit het systeem gehaald.

Ik neem zeker aan dat @Nadia wat voor je kan betekenen in dezen.

Want aan deze situatie moet natuurlijk wel een einde komen.

Zit al meer dan een half jaar met een nood pakket


Hallo @Yvonne1966 Geen Nadia; je zult het met mij moeten doen. Ik kijk uiteraard voor je wat er aan de hand is. Je zult begrijpen dat we op dit moment niet of nauwelijks monteurs op pad kunnen sturen. Over een afmelding word je echter wel geïnformeerd. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Reageer