Skip to main content

Internet beneden doet het niet. Op 1e en 2e verdieping wel waarbij op 2e verdieping het best werkt. Wij krijgen het niet opgelost. Graag een monteur langs laten komen. Overal staat dat er geen monteurs beschikbaar zijn, maar we hebben er echt 1 nodig. Geen WiFi beneden kan niet. Alle zelfoplossingen van jullie hebben we ook geprobeerd en ook contact gehad met klantenservice die geen afspraak kon mAken. Helaas hebben we toch echt hulp nodig.

graag zsm een monteur langs sturen. 

heb je toevallig een wifi experia versterker geplaatst op de 2e verdieping. 

dat kan het zijn dat de wifi experia de wifi heeft overgenomen van de experiabox.

enige manier om dit zelf op te lossen is nog een wifi experia erbij kopen en plaatsen bij de experiabox,.


Dan denk ik graag even met je mee. Zou je eens kunnen beschrijven hoe alles is aangesloten? Wat voor een type Experia Box heb je? Heb je ook versterkers geplaatst in huis, zoals bijvoorbeeld de Experia Wifi? Kun je ook jouw profiel verder invullen? Dan kan ik met je meekijken!


@Susannep Is het nog gelukt? Laat het mij gerust even weten als ik nog iets voor je kan doen!


Dank voor het vragen. Er is een KPN monteur langs geweest. EUR 200 armer maar alles werkt weer. Dank.


Dat is natuurlijk een kleine moeite. Ik ben blij dat er een oplossing is gevonden Suszanne. Post gerust nog even een bericht als we iets voor je kunnen doen dan help ik graag!


Reageer