Skip to main content

Hallo, 

Graag wil ik bij deze de afspraak van de monteur annuleren die ik op 9-4 heb staan.

 

Beste @kr90, welkom! Dit is zeker mogelijk. Mag ik vragen wat de reden is? Het is namelijk, in deze tijden, niet gemakkelijk mogelijk om deze te herplannen. Annuleren mag natuurlijk 🙂 


Beste @kr90, welkom! Dit is zeker mogelijk. Mag ik vragen wat de reden is? Het is namelijk, in deze tijden, niet gemakkelijk mogelijk om deze te herplannen. Annuleren mag natuurlijk 🙂 

Hallo,

Wij gaan zelf aan de slag sinds de monteur alleen de modem zal plaatsen en wij de installatie als nog zelf moeten doen dus willen we alles zelf doen.


Goed om te lezen! Ik zie alleen dat ik de monteur niet kan annuleren, want deze moet nog iets in orde maken in de straatkast. Daarna wil deze nog in huis het signaal meten om er zeker van te zijn dat alles werkt. Je kunt zelf al wel de boel aansluiten zoals jij dat wilt. Dan hoeft de monteur dat niet meer te doen 🙂.


Oke prima, Ik had nog een vraag, want wij hebben blijkbaar glasvezel kan dat wel met de pakket wat wij hebben? 

En boven hebben wij geen kabel voor de tv maar dat kan met een draadloze verbinding set wat ik begreep? Moet ik onze abonnement aanpassen naar 1 tv of is de draadloze verbinding set dan ipv de tv ontvanger?


Ik zie dat wij geen glasvezel aanbieden op jullie adres. Je kunt via ons maximaal 24 Mbit/s halen met een ‘reguliere’ koperverbinding. 

 

Je kunt boven inderdaad een draadloze verbindingsset plaatsen. Wij adviseren altijd om een tweede tv-ontvanger ook bekabeld aan te sluiten, als het mogelijk is om een kabel te trekken. Je moet zo'n DVS aanschaffen náást een tweede ontvanger. De DVS is een soort wit kastje wat je in je stopcontact plaatst. Het is dus niet een vervanger voor een tv-ontvanger. 


Hallo,

 

De monteur heeft het hele pakket mee genomen dus daar mee willen we kpn abonnement ook annuleren en gaan we opzoek naar een waar de internet en tv wel op de glasvezel hier kan.

 

Alvast bedankt


Beste @kr90, wat bedoel je precies? Heeft de monteur het installatiepakket meegenomen? Normaliter moet je deze terugsturen als je de boel annuleert. Dat zou daarom wel erg vreemd zijn.. Mocht je je bestelling inderdaad willen annuleren, neem dan even telefonisch contact op met 0800-0402. Mijn collega's maken het voor je in orde. 


Ja dat klopt, de monteur heeft de installatiepakket mee genomen en daar mee annuleren we de abonnement mee van kpn sinds wij er niks mee kunnen omdat we glasvezel hebben en kpn dat niet bij ons kan aansluiten.


Ik raad je aan om echt even te bellen met de klantenservice en daar je abonnement te annuleren.  Hier kan dat niet en voor je het weet zit je er een jaar aan vast.


Goed dat je het nog even benadrukt, Joep! Ik heb wel al een melding in het systeem gemaakt dat de monteur het installatiepakket meegenomen heeft. Je krijgt waarschijnlijk nog een herinnering dat je het terug moet sturen, maar dat mag je dan als niet verzonden beschouwen. Voor wat betreft het annuleren: inderdaad echt even bellen, @kr90.