Skip to main content
  • vrijdag 20-9 zou er een monteur komen om mijn glasvezelkabel naar binnen te trekken en het internet aan te sluiten, deze afspraak was tussen 8 en 12. na 9 uur werd ik gebeld dat deze afspraak niet door kon gaan vanwege ziekte en zou worden verplaatst naar dinsdag 24-9 tussen 13 en 17.
  • De dinsdagmiddag wederom vrij gepland maar geen monteur en geen bericht. om 17 uur gebeld naar 0800 0402 en mijn beklag gedaan en zou de volgende dag worden teruggebeld om een nieuwe afspraak te maken. 's avonds ook nog mijn verhaal gedaan op de chatbot en hierop ook een terugbelverzoek gedaan.
  • Woensdagochtend werd ik teruggebeld, mijn verhaal gedaan en werd doorverwezen naar KPNnetwerk. Gebeld naar KPNnetwerk, na 45 minuten aan de lijn te hebben gehangen bleek ik toch weer terug te moeten naar KPN. Na weer te zijn doorverbonden te zijn met KPN zou ik worden teruggebeld om een afspraak te maken.
  • Omdat ik niet ben teruggebeld heb ik donderdagmiddag maar weer gebeld naar 08000402 en wederom mijn verhaal gedaan. Ook daar werd mij verteld dat ik donderdag of uiterlijk vrijdag zou worden gebeld om een afspraak te maken. Ook zou de medewerker vrijdagmiddag terugbellen om te checken of alles goed was gegaan. Ik ben door beide nu nog steeds, het is inmiddels Zaterdag, nog steeds niet teruggebeld. 😠
  • wanneer ik online probeer mijn afspraak te wijzigen krijg ik deze foutmelding;

Ik heb het gevoel in een loop te zijn terecht gekomen waar ik niet uitkom,

HOE KAN DIT WORDEN OPGELOST???

Ik heb altijd vertrouwen gehad in KPN, maar dit is momenteel wel tot onder het vriespunt gedaald, zeker omdat ook terugbellen te veel moeite lijkt. 

Hoi @Martin Kootstra1, welkom op onze community! Wat balen dat je niet teruggebeld wordt en het allemaal niet opschiet zo!
Inhoudelijk kan ik je er via dit forum niet heel goed helpen maar ik kan wel even met je meekijken of dit inmiddels al wel bij de juiste collega's ligt.

Wil je je profiel eens invullen? Dan kijk ik even mee!
Ik kan niet veel meer zien dan mijn telefonische collega's en bellen is wel altijd het snelst.

Voor de meelezers, je kunt hiervoor het beste contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice. Klik hier voor een belafspraak.

Ik ben ondertussen teruggebeld en heb nu voor 21 oktober een afspraak staan. Bijna 4 weken na de oorspronkelijke planning!! 

Nu maar afwachten of dit allemaal goed gaat.

Ah dat is in ieder geval al iets. Fijn dat dat gelukt is. Sorry voor het lange wachten!

Afgelopen maandag is de monteur voor binnen en buiten langsgeweest en toen bleek dat er geen signaal vanuit de kast naar mijn huis op de kabel stond waardoor ze de werkzaamheden niet konden afronden. Nu komt er, als het goed is, vanmiddag opnieuw een monteur. Waardoor ik nu ondertussen 4 dagdelen heb moeten vrijmaken. Ik kan me nuttigere doelen voorstellen om onze snipperdagen te gebruiken. Dus hoop ik dat KPN nog iets doet om mij tegemoet te komen.

😡😠nu werd ik net gebeld door KPN netwerk, om een afspraak te maken voor een storingsmonteur. deze kan pas weer morgenmiddag komen. Weer een middag vrijhouden. 👿 Ik ben benieuwd wat de binnen monteur nu vanmiddag komt doen, kom ik dan zonder internet te zitten? Ik weet wel dat ik er nu echt wel heel erg klaar mee ben. Ondertussen weer dagdeel nummer 5!! 

Ondertussen is het 17.00 en is er weer niemand gekomen en ook geen bericht. Zou de storingsmonteur morgen wel komen. 😡🤬

Reageer