Skip to main content

Hoi ik heb een monteur planning staan op 20 juli , als ik wil wijzigen dan zou ik dat via de app kunnen doen , krijg ik dan datas te zien welke nog beschikbaar zijn of ben ik m’n afspraak van de 20 kwijt zodra ik wijzig

Hoi @Jacqueline2510. Welkom op het KPN Forum. Je krijgt eerst de mogelijkheden te zien voordat jouw afspraak gewijzigd wordt. Als je wilt dat ik de afspraak voor jou verzet, laat dan jouw gegevens achter in je profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan zoek ik voor jou uit welke mogelijkheden er nog zijn.


Hoi @Jacqueline2510. Welkom op het KPN Forum. Je krijgt eerst de mogelijkheden te zien voordat jouw afspraak gewijzigd wordt. Als je wilt dat ik de afspraak voor jou verzet, laat dan jouw gegevens achter in je profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan zoek ik voor jou uit welke mogelijkheden er nog zijn.

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Dank je voor het antwoord, geheel duidelijk 


@Jacqueline2510 Graag gedaan! :relaxed: