Skip to main content

Al in juni heb ik een monteur besteld. Herhaaldelijk via allerlei wegen contact met jullie gezocht maar nooit een reactie ontvangen dus het pakket staat hier nog onaangeroerd. Moet een klant dan naar meer dan 45 jaar vertrekken? Hoe kan het dat klantenservice mijn verzoek niet heeft behandeld.

Hallo @Sybrandoud, welkom op het KPN forum. Leuk dat je de community van ons een vraag stelt. Een monteur bestellen kan heel eenvoudig op: kpn.com/monteur. Onze monteurs sluiten je apparaten aan, lossen storingen op en verbeteren je wifi thuis. 

Waarvoor heb je een monteur bij je thuis besteld? Welk pakket heb je nog onaangeroerd in huis? WiFi Versterker(s)? Misschien dat we je hier kunnen helpen! Maak een duidelijke omschrijving waarover je probleem gaat, wat werkt niet optimaal? Mocht het niet lukken met hulp van het forum, dan kunnen we altijd nog een monteur inplannen :) 


Zeer foute reactie Nadia. Je gaat in de verdediging. Ik ben een klant en betaal een stukje van jouw salaris en in plaats van te helpen wordt mij verteld dat het zo eenvoudig is een monteur te bestellen. Ik ben niet zo dom dat ik niet weet hoe te handelen en waarvoor ik hem nodig heb heb ik telefonisch medegedeeld. Ik ga dat niet weer opsommen. Jullie kunnen weten welk materiaal mij is toegestuurd  en daarvoor heb ik een monteur nodig. Ik zal nog wel maanden moeten wachten voor er een komt. 

 


Uw reactie getuigd niet van enig fatsoen en dan druk ik mij nog beschaafd uit.


Joep je hebt het wel tegen een klant. Deze klant wacht al maanden. Over normen gesproken.

Hoe durf je dit te schrijven. Druk je nu dan maar minder beschaafd uit en geef mij je volledige naam.


Ik ben geen medewerker van KPN maar ook een klant en lid van dit forum. Op dit forum helpen leden elkaar en indien nodig springt een medewerker bij. Als u een duidelijk omschrijving van het probleem geeft dan staan er genoeg leden te trappelen om u te helpen. 


Het gaat hier bij mij om het achterwege blijven van service van klantenservice. Een monteur bestellen is een monteur bestellen. Dat zal wel nooit lukken dus ik haak weer af bij forum.


Hallo @Sybrandoud, ik merk dat je mijn bericht verkeerd opvat. Dat is niet de bedoeling. De omschrijving van je vraag, die je hier voorlegt aan de community van KPN, is vrij kort. Hier op het KPN forum helpen klanten elkaar, zoals Joep 🙂 Dit zijn klanten met een grote kennisschat van diensten en producten van KPN. Ik heb met mijn reactie een poging gedaan om wat meer informatie te vergaren, om je samen verder te helpen. Daarvoor is een duidelijke uiteenzetting van je vraag nodig. Zoals, waarvoor de monteur langs zou komen. 

Er zijn vast enkele notities van de eerdere gesprekken met onze klantenservice, daar kan ik momenteel niet bij. Je bent hier anoniem op het forum. Mocht je willen dat ik in jouw gegevens kijk, dan doe ik dat graag. Wil je daarvoor je forumprofiel invullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, naam contractant en mobiel nummer is voldoende.   


Nadia, dank voor je reactie. Ik merk dat ik niet op het forum thuis hoor. Ik ben absoluut niet technisch en raak in paniek zodra ik bedradingen zie. Kromme tic maar het is zo. Een reden om een monteur te vragen  wat ik ook gedaan heb maar waaraan nooit gehoor is gegeven. Ik haak dus af. Toch bedankt voor je moeite.

 


Geen probleem, @Sybrandoud. Ik had al een vermoeden dat je niet doorhad dat er ook anderen hier actief een helpende hand bieden.

Toch wil ik volhouden en heel graag helpen. Vooral nu je expliciet aangeeft van techniek een beetje in paniek raakt, dat moet niet. Dan stuur ik liever een monteur, die je eerder is toegezegd. We moeten er toch uit zien te komen. Zou je je forumprofiel willen invullen? Dan kan ik zien wat er aan de hand is en de juiste professional aansturen 🙂 Hoor graag van je! 


Reageer