Skip to main content
Beantwoord

monteur betalen voor wifi?

  • December 29, 2020
  • 13 reacties
  • 151 keer bekeken

Mijn wifi in ons huis is echt slecht. Er is ooit een monteur geweest maar heeft een houtje touwtje oplossing bedacht. 

Nu wil ik dit graag opgelost hebben omdat het niet werkt… moet ik een monteur betalen!!!! waarom?

het werkt niet in mijn huis en dan moet ik er ook nog voor betalen?

 

zie graag een oplossing tegemoet.

 

 

Beste antwoord door Erwin van KPN

@Tilia . Ik begrijp dat je zelf in staat bent om die experia wifi's aan te sluiten?

Ik denk dat ik jou wel een setje kan toesturen. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier vervolgens een seintje geven?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Daan1975 . Welkom op het forum.

Vervelend dat je wifi niet goed werkt. Wat gaat er precies mis dan? Kun je omschrijven wat er precies gebeurd en hoe het is aangesloten?

 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


  • Topper
  • January 17, 2021

De Monteur constateerde dat de kabel boven geen signaal doorgaf. En kon zodoende geen extra WiFi steunpunt ( waar ik recht op had als de verbinding onder de 20 MB is) boven installeren.

Later teste ik de kabel zelf en bleek er wel degelijk verbinding was.

Nu moet ik opnieuw de monteur laten komen, maar er zelf voor betalen. Dat klinkt niet eerlijk.

Het is de fout van de Monteur en ik moet het tweede herstel bezoek betalen.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 17, 2021

Heeft hij geen Wi-Fi versterkers achtergelaten?


  • Topper
  • January 17, 2021

Nee


  • Topper
  • January 17, 2021

Dat zou de snelste oplossing zijn. Ik kan deze zelf wel aan de muur bevestigen.


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 18, 2021

@Tilia . Ik begrijp dat je zelf in staat bent om die experia wifi's aan te sluiten?

Ik denk dat ik jou wel een setje kan toesturen. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier vervolgens een seintje geven?


Erwin van KPN
Moderator

p.s. Wat is die houtje touwtje oplossing geweest dan? Je wifi wordt nu verzorgd door alléén een experiabox?


  • Topper
  • January 18, 2021

Ja dat klopt. 

Bedankt alvast.

Ik ga mijn profiel invullen.

En ik zou het op prijs stellen dat ik dan een set versterkers krijg die ik kan aansluiten.

Groeten


  • Topper
  • January 18, 2021

Hallo Erwin,

Ik heb mijn profiel ingevuld.

Kun je ongeveer aangegeven wanneer ik de versterkers in de post kan verwachten?

Vriendelijke groet Henk


Erwin van KPN
Moderator

Ik vraag mijn collega om ze vandaag op de post te doen. Je zou dan een SMS moeten krijgen. Mocht je donderdag nog geen SMS hebben gehad, laat het weten.


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


  • Topper
  • January 23, 2021

Sorry Erwin,

Ik zie dat mijn vorige post niet doorgekomen is.

Heel erg bedankt voor je snelle service.

Ik heb de wifi versterkers aangesloten en nu lekker snelle verbinding in alle kamers.

Super!