Skip to main content
Beantwoord

Monteur geannuleerd door KPN.

  • March 5, 2020
  • 7 reacties
  • 187 keer bekeken

jebice
Nieuwkomer

Vandaag een sms gekregen van KPN dat de monteur niet komt. Letterlijke tekst: "Beste klant, uw [INTERNETVERBINDING/WIJZIGING] is niet op tijd gereed. Hierdoor gaat de afspraak met onze monteur op [DATUM]
niet door. Onze excuses. We hebben u niet bereikt. We laten u weten wanneer de monteur wel langs kan komen. Groet, KPN" 
 het gaat over het aansluiten van nieuw aangelegd glasvezel.

 

Nu heb ik contact opgenomen met KPN. Die vertelde mij dat ik een sms zou hebben gekregen met een code en telefoon nummer.  Medewerker zou er voor zorgen dat ik deze sms weer zou ontvangen of dat ik zou worden gebeld. Dit is helaas niet gebeurd. En ik zie de bui al hangen dat we uit de verbindingen gaan (tv en internet) omdat het contract met mijn huidige provider op 10 maart as afloopt.  Wie kan mij weer op weg helpen. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens @jebice. Ik zie dat wij jouw diensten gaan leveren over een glasvezelverbinding met PON-technologie. Dit is de nieuwe technologie van glasvezel waarbij hele hoge gigabit-snelheden beschikbaar zijn.

Ik zie inderdaad terug in onze systemen dat de verbinding van KPN nog niet gereed is. Met de verbinding van KPN bedoelen we de Glasvezelaansluitpunt vanaf jouw adres naar het landelijke netwerk van KPN. Dat is dus inderdaad de reden geweest waarom de monteursafspraak is geannuleerd. Ik ben altijd wat voorzichtig met het noemen van een datum, maar volgens onze systemen wordt verwacht dat op 12 maart 2020 deze verbinding gereed is. Daarna wordt er een nieuwe monteursafspraak gemaakt en kunnen wij onze diensten hierover gaan leveren.  

Je maakt inderdaad gebruik van onze overstapservice. Dat betekend dat wij het abonnement bij Ziggo opzeggen wanneer je gebruik kan maken van onze diensten. Op deze manier kom je niet zonder Internet en TV te zitten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @jebice . Welkom op het forum.

Ik snap je dilemma en ik wil graag voor je kijken wat er aan de hand is.

Heb je ook gebruik gemaakt van de zogenaamde overstapservice ? Want dan is er niet direct reden tot zorg. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 


jebice
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 5, 2020

@Erwin_  profiel aangepast. Inderdaad gebruik gemaakt van de overstap service.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens @jebice. Ik zie dat wij jouw diensten gaan leveren over een glasvezelverbinding met PON-technologie. Dit is de nieuwe technologie van glasvezel waarbij hele hoge gigabit-snelheden beschikbaar zijn.

Ik zie inderdaad terug in onze systemen dat de verbinding van KPN nog niet gereed is. Met de verbinding van KPN bedoelen we de Glasvezelaansluitpunt vanaf jouw adres naar het landelijke netwerk van KPN. Dat is dus inderdaad de reden geweest waarom de monteursafspraak is geannuleerd. Ik ben altijd wat voorzichtig met het noemen van een datum, maar volgens onze systemen wordt verwacht dat op 12 maart 2020 deze verbinding gereed is. Daarna wordt er een nieuwe monteursafspraak gemaakt en kunnen wij onze diensten hierover gaan leveren.  

Je maakt inderdaad gebruik van onze overstapservice. Dat betekend dat wij het abonnement bij Ziggo opzeggen wanneer je gebruik kan maken van onze diensten. Op deze manier kom je niet zonder Internet en TV te zitten. 


jebice
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 5, 2020

Bedankt voor je reactie @Vikash . Kan ik dan wel alvast een afspraak maken met een monteur op bijvoorbeeld 13 maart? 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik zou graag alvast een afspraak willen inplannen, maar helaas hebben wij deze mogelijkheid niet. Een achterliggende afdeling heeft de bestelling in regie en nemen contact met jou op zodra er meer duidelijk is. :disappointed_relieved:


jebice
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 5, 2020

Oke, geen probleem.  Dan wacht ik het gewoon af. Als we maar gebruik kunnen blijven maken van internet/tv is het goed. Bedankt voor zover.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan. Als wij nog iets voor jou kunnen betekenen, dan horen we dat graag van je!