Skip to main content

Vandaag zitten wachten van 08:00 tot 11:00 op de monteur die bij mij de KPN glasvezel komt aansluiten. Niemand gezien. Na 11:00 maar eens gaan bellen naar het nummer welke in de afspraak bevestiging wordt vermeld. Bedrijf, VolkerWessels. De mevrouw die ik aan de lijn krijg kan mij niet helpen en wist niet wie ze moest vragen. Ze kon mij wel vertellen dat het een groot bedrijf was met veel verschillende afdelingen en dat ze niet weet waar ze deze vraag neer moet leggen. Ik moest maar bellen met KPN. 

 

KPN gebeld, de meneer kon geen reden geven voor het niet komen opdagen van de monteur. Hij heeft het aan de backoffice doorgegeven en die nemen contact met mij op. 

 

Ik heb dus een halve dag voor joker opgenomen. Worden deze kosten vergoed door KPN? Als iemand gaat roepen dat het een fout in de planning was kan ik alvast melden dat ik daar geen genoegen mee neem. Dat is in 2024 niet nodig. Daarbij, mijn telefoonnummer is bekend bij KPN (ik heb SMSjes gekregen met de afspraakbevestiging) en er kan, als er zaken uitlopen prima even contact met mij worden gezocht.

Een slechte start met mijn ervaring bij KPN helaas. Ik verwacht nu dat men mij belt voor montage van de glasvezel en in samenspraak een dag plannen die mij uitkomt. 

Hi en welkom in de KPN Community @McGaag.

Wat rot dat het zo gelopen is. Ik zou je graag helpen, maar voor meer informatie over de afspraak en hulp daarbij kan je contact opnemen met Netwerk. Zij zorgen in samenwerking met VolkerWessels voor het aanleggen en aansluiten van je glasvezelaansluiting. Dit forum is van KPN de provider, wij zorgen voor het signaal op de lijn zo gauw er een aansluiting is. Ik hoop dat het nu snel verder rechtgezet en opgelost wordt.


Reageer