Skip to main content

ik ben een nieuwe klant en heb alles kpn laten doen overstappen en een monteur gratis die alles zou installeren maar helaas ik kreeg een modem en de rest moest ik zelf doen daar ik dat niet zelf kan heb een monteur  laten komen die van morgen het heeft geinstalleerd   die monteur zij wat is dit als hij 5 min langer was gebleven was het klaar geweest dus voel ik mijn Flink bedonderd  door kpn  en ik kan nu een monteur betalen  kan ik dat verhalen op kpn    gegroet een zeer ontevreden Klant en ik ben pas aan het begin 

Hallo Bogus, welkom op het forum, en welkom bij KPN. In verband met Corona hanteren we op dit moment aangepaste werkwijzen voor onze monteurs. Voor hun veiligheid, én die van jou en je naasten. Ik hoop dat je dit begrijpt.

Dit houdt in dat een installatiemonteur alleen het hoognodige doet. Dat is het aansluiten van de Experia Box en zorgen dat er een verbinding is. De rest van de installatie kun je dan zelf uitvoeren. We zien in de praktijk ook dat de meeste mensen dit prima kunnen aan de hand van de meegeleverde handleiding. Mocht je er op die manier toch niet uitkomen kun je contact opnemen met de klantenservice. Zij zullen proberen te helpen op afstand.

Als ook dat niet lukt, dan kan er een monteur op afstand gepland worden. Deze neemt telefonisch contact met je op en zal je op afstand, ondersteund door videobellen als het nodig is, verder helpen. Deze monteur kan ook dingen doormeten en acties uitzetten als het nodig is. Mocht het dan toch nodig zijn dat er binnenshuis een monteur komt omdat je een cruciale dienst niet aan de praat krijgt, kan dat op dat moment besproken en gepland worden.

 

Edit: toevoeging van mijn latere reactie voor een completer antwoord

De klantenservice is bereikbaar, niet alleen via telefoon maar ook via Facebook, Twitter, chat, of hier het Forum, om te helpen. Jij hebt zelf de keus gemaakt om hier betaald iemand anders voor te laten komen, dan zijn die kosten ook voor jou.

 


wat is dat voor een klote antwoord daar heb ik niks aan ik vraag wie gaat mijn monteur betalen die heb moeten laten komen omdat jullie het niet deden ik kreeg een gratis monteur   ik heb de klantenservice gebeld ik geen contact nu 5min heb ik de verbinding verbroken   dat noemen ze klanten service  maar nu nog even dit  die monteur  zij mij dat hij na tijd wel even terug kon komen   dus wat corona   mijn monteur was binnen 10min klaar dat de monteur van u ook gekund maar ik weet waar het om gaat de moteur van jullie moet zo veel mogelijk  nood aansluitingen maken endan KPN de beuren van nieuwe aansluiting wat een geld wolven zij n het bij KPN   ik vindt het diep triest dat ik zo door kpn  ben behandeld  gegroet zeer ontevreden nieuwe klant


nog niet wakker Erik


Dat u überhaupt iemand in huis laat die u niet kent in deze tijd verbaasd me nog het meest.  U vindt die hele coronacrisis zeker onzin?


wat heb ik nu met jou te maken &&&&  ik laat binnen die ikwil heb jij toch geen zak mee te maken

 

Admin: taalgebruik aangepast, let op de huisregels


Grappenmaker:rofl:


De klantenservice is bereikbaar, niet alleen via telefoon maar ook via Facebook, Twitter, chat, of hier het Forum, om te helpen. Jij hebt zelf de keus gemaakt om hier betaald iemand anders voor te laten komen, dan zijn die kosten ook voor jou.

 

Verder wil ik je wijzen op onze huisregels in verband met je taalgebruik richting Joep.