Skip to main content

kpn schandalig dat de datum 31 door jullie verplaats word naar 2 april schandalig 

contractueel de 31ste 

door dat jullie jullie &## monteur inplannen 

bla bla bla ineens 2 april pas online en tv van jullie bedoel wtf is dit voor onzinigheid

admin: bericht aangepast ivm taalgebruik

Hoi @marcoeier1988 

Gewoon goede monteurs bij KPN.
Om die dan *** te noemen is ook niet echt beleefd.
Maar goed ieder mens zingt zoals het gebekt is.


Kpn slecht 31ste aansluitdatum zelf verplaatsen naar 2 april schandalig noodpakket wat niet kwam leverdatum zelf verplaatsen zonder enig goed uitleg monteur komt mn huis niet in ivm corona dus waarom krijg ik pas 2 april verbinding als ik de 31ste ben overeengekomen

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


beste kpn ten eerste leuk zo een monteur maar  deze komt in deze tijd echt me woning niet in 

dus hoezo heb ik op 2 april waneer mijn verbinding actief moet zijn geen verbinding schandalig dat dit dan nog tot minimaal 14:00 en maximaal 20:00  kan gaan duren echt schandalig 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Je gebruikt grote woorden. In deze coranatijd moeten we helaas allemaal wat inschikkelijker zijn. Er zijn ook mensen die om allerlei redenen al dagen zonder aansluiting zitten. Ik begrijp dat het vervelend is, maar schandalig, met dat soort bewoordingen maak je jezelf niet populair op dit forum.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Beste KPN,

Ten eerste leuk zo'n monteur, maar die komt in deze tijd echt mijn woning niet in.

En waarom heb ik op 2 april wanneer mijn verbinding actief moet zijn geen verbinding? Schandalig dat dit dan nog tot minimaal 14:00 en maximaal 20:00  kan gaan duren. Echt schandalig 

Als je om 20:00 verbinding krijgt, heb je toch nog steeds op 2 april verbinding? Of stond er in je contract/bevestiging een specifieke tijd vermeld waarop de lijn actief zou worden? Mensen werken nou eenmaal de hele dag, dus in de loop van de dag zal je verbinding opgeleverd worden. 

Ik hoop voor je dat straks gelijk alles werkt. Zo niet, zorg dan dat in je profiel al je gegevens ingevuld zijn (adres, postcode & klantnummer) dan kan een KPN medewerker eventueel meekijken indien nodig.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Dag @marcoeier1988 Natuurlijk begrijp ik heel goed dat je er van baalt dat de afspraak met een monteur is verzet en dat je daardoor langer moest wachten om te worden aangesloten is heel vervelend. Ik ga er een beetje vanuit dat we de afspraak hebben moeten verplaatsen vanwege de corona-perikelen, of was er iets anders? Je zult vast en zeker begrijpen dat dit een voor een iedereen heel vreemde situatie is en dat we vanwege de veiligheid zaken soms net iets anders moeten aanpakken. Je bent inmiddels wel goed aangesloten?  

 

Verder zie ik dat je meerdere topics hebt aangemaakt voor jouw probleem. Daar wordt het niet overzichtelijker van, dus ik heb het één en ander samengevoegd in dit topic. 


Reageer