Skip to main content

Hey hallo,

Stond vandaag bij me vadertje en moedertje ineens een knul van KPN voor de deur. Of ze ff de situatie in de meterkast mochten bekijken, omdat in de komende weken kabels aangelegt moeten worden ofzo voor glasvezel. Wij weten van niks. Ook geen officiele brief van gehad ofzo. Ben benieuwd wat men van plan is en of dit allemaal wel klopt. 

Ik gaat hier verder geen gegevens geven natuurlijk, dus als iemand van KPN ff een mailtje ken sturen naar me zodat we het zo verder kennen bespreken. Ik wil ook niet gebelt worden ofzo, wil het gewoon ‘schriftelijk’.. 

Het klopt dat medewerkers huis aan huis gaan om te kijken waar het glasvezelkastje geplaatst kan worden.  Ze moeten zich kunnen legitimeren als daar naar wordt gevraagd. De glasvezelaansluiting gaat de oude koperaansluiting vervangen.  Meer is het niet. Overigens ben je hiervoor op het verkeerde adres.  Je moet zijn bij kpnnetwerk. Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. 


Het klopt dat medewerkers huis aan huis gaan om te kijken waar het glasvezelkastje geplaatst kan worden.  Ze moeten zich kunnen legitimeren als daar naar wordt gevraagd. De glasvezelaansluiting gaat de oude koperaansluiting vervangen.  Meer is het niet. Overigens ben je hiervoor op het verkeerde adres.  Je moet zijn bij kpnnetwerk. Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. 

Hey Joep, bedankt. Had intussen idd begrepen dat ik beter bij Netwerk ken informeren, intussen dus gedaan. Voor sommige mensen is zoiets misschien ‘simpel, meer niet'’  maar voor ouwe mensies, ziekehuis in, ziekehuis uit, vreemde mensen over de vloer, ik begrijp boren in de gevel/buitenmuur? Meterkast leeghalen, men moet wellicht in de kruipkelder wezen? Hoop gedoe allemaal waar je helemaal niet op zit te wachten als je sowieso niet van plan ben er gebruik van te maken


Je hoeft er ook geen gebruik van te maken maar wel aan laten leggen.  Kost niets en bij eventuele verkoop van het huis kan het doorslaggevend zijn want later aanleggen is niet gratis. 


Je hoeft er ook geen gebruik van te maken maar wel aan laten leggen.  Kost niets en bij eventuele verkoop van het huis kan het doorslaggevend zijn want later aanleggen is niet gratis. 

Huurhuis, gaat niet om gebruik of kosten, dat is wel duidelijk, gaat om al het gedoe…

 


Bij nutsvoorzieningen bepaald de huiseigenaar of die aansluiting er wel of niet komt. Ga dus in overleg met de eigenaar om problemen achteraf te voorkomen.Â