Skip to main content
Antwoord

Monteur is niet aan de deur geweest, toch melding dat de monteur ons gemist heeft

• November 4, 2025
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Graag zou ik willen informeren of een monteur zou moeten aankloppen bij aankomst.

De monteur parkeerde net voor de deur, maar hij was lange tijd aan het bellen met iemand. We deden alvast de huisdeur open, na enige tijd werd het fris in huis en bleek hij nog aan het praten te zijn. We deden daarom de huisdeur weer dicht en wachtten het af tot hij zelf zou komen aankloppen. Plots kreeg ik nog geen 2 minuten daarna een melding in telefoon van een e-mail dat de monteur ons thuis zou hebben gemist. Maar de monteur is zijn voertuig niet uitgestapt. We hebben ook geen gemiste oproep.

Inmiddels zitten we al meer dan 10 dagen zonder internet in huis. Eerst een nieuwe modem gekregen, daarna nieuwe rode LAN kabel, nu eindelijk de monteur maar die heeft ons dus laten zitten.

Beste antwoord door bnh

Dat is een vervelende situatie ​@kleinzakelijk1, het beste is om opnieuw een afspraak te maken.
Daarnaast kun je een briefje op de deur plakken met de instructie om aan te kloppen, zodat de monteur hiervan op de hoogte is.

Voor deze situatie kunt u een klacht indienen via de volgende link, waarna er contact met u wordt opgenomen.
https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

2 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 4, 2025

Dat is een vervelende situatie ​@kleinzakelijk1, het beste is om opnieuw een afspraak te maken.
Daarnaast kun je een briefje op de deur plakken met de instructie om aan te kloppen, zodat de monteur hiervan op de hoogte is.

Voor deze situatie kunt u een klacht indienen via de volgende link, waarna er contact met u wordt opgenomen.
https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 6, 2025

Goedemorgen ​@kleinzakelijk1 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Wat een ontzettend zure situatie al vind ik het ook lastig om aan te geven waar dit precies fout is gegaan. Jou valt in ieder geval niks te verwijten want ik begrijp heel goed dat je de deur in deze tijd van het jaar ook niet te lang open wil laten staan. Zoals ​@bnh hierboven al aangeeft, kun je het best een nieuwe afspraak inplannen en hopelijk heb je hier inmiddels ook al contact over gehad. Zo niet, dan kun je hier tegenwoordig ook zelf een belafspraak voor inplannen met onze Helpdesk. Voor wat het waard is, wil ik je in ieder geval oprechte excuses aanbieden voor de manier waarop dit is verlopen. Als je al 10 dagen zonder een werkende verbinding zit, is dit natuurlijk echt ontzettend balen. Laat je ons weten of je inmiddels een nieuwe afspraak hebt kunnen maken en of we vanuit hier nog iets voor je kunnen betekenen?