Skip to main content
Beantwoord

Monteur is niet gekomen, nieuwe afspraak gaat hopelijk wel goed

• February 5, 2024
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Vanmorgen zou de monteur komen op de *** in Den Haag. Ik kreeg een bericht dat de monteur is langs geweest, maar niemand thuis aantrof. Dit klopt niet. Ik heb nu een nieuwe afspraak gemaakt voor morgenmiddag tussen 13 en 17 uur. 

Hopelijk gaat het nu wel goed?

Admin: adres verborgen i.v.m. privacy

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community @ArjanvS1. Dat de monteur niet kwam is vervelend natuurlijk, je wacht er op en dan is er niets. Ik zie de afspraak voor vanmiddag staan als ik even snel kijk. Ik verwacht dat de monteur daarbij zal komen en dat goed gaat. Als de monteur niet komt kan je ons het beste bellen, er kan dan direct met je meegekeken worden naar de situatie. Dat is sneller dan via deze weg.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 6, 2024

Welkom op de community @ArjanvS1. Dat de monteur niet kwam is vervelend natuurlijk, je wacht er op en dan is er niets. Ik zie de afspraak voor vanmiddag staan als ik even snel kijk. Ik verwacht dat de monteur daarbij zal komen en dat goed gaat. Als de monteur niet komt kan je ons het beste bellen, er kan dan direct met je meegekeken worden naar de situatie. Dat is sneller dan via deze weg.