Skip to main content

Beste KPN,

 

Enkele weken geleden hebben jullie bij mij glasvezelkabel aangelegd; prettig voor als ik in de toekomst ooit over wil naar sneller internet. Sinds die tijd valt mijn huidige internetverbinding soms weg. Mijn internet leverancier (Tele2) is vorige week langs geweest, maar ze geven aan dat alleen jullie (KNP) dit probleem kunnen verhelpen. Via Tele2 heb ik een afspraak met jullie kunnen maken en vandaag zou tussen 14:00-16:00 een monteur komen. Helaas...ik heb nog niemand gezien. Aangezien ik zelf de call niet heb aangemaakt (aangezien ik via Tele2 gebruik maak van de lijnen) kan ik ook geen nieuwe afspraak inplannen. Mijn idee van glasvezel kabel in de toekomst draait zo een uit op een behoorlijke teleurstelling, waarbij mijn huidige internet niet meer functioneert. Zouden jullie daarom z.s.m. een monteur willen sturen om dit probleem te verhelpen?

 

Alvast dank!

Mvg,

 

Iris

Dag @IrisT0 Je bent nu op het KPN Forum. Dat hoort bij de provider KPN: als je vragen hebt over onze diensten, zal de community je daar graag mee helpen. Daar gaat het jou echter niet om: jouw vraag is bedoeld voor KPN Netwerk: de netwerkbeheerder, die netwerken beheert waarover verschillende providers hun diensten leveren. Hier lees je hoe je met ze contact komt. Als je trouwens geen diensten hebt, zou je eigen provider je hier toch ook bij moeten kunnen helpen. 


Hoi Bart,

Dankjewel voor je reactie. Ik zou ook denken dat mijn eigen provider mij zou kunnen helpen, maar deze hebben mij toch doorverwezen naar jullie. Ik ga het verder proberen…

 

Mvg,

 

Iris


Reageer