Skip to main content

Ik had een vraag omtrent monteurs afspraak die staat op 15 Oktober.

ik kreeg een mail van kon dat er een monteur langs komt om mijn glasvezel aan te leggen en dat hij max 15 meter kabel aan leg maar volgens mij komt hij voor niks want mijn glasvezel kastje is al aan gelegd door een monteur die de buiten verbinding heeft aangesloten en rechtstreeks door de buitenmuur geboord en netjes naast mijn oude (koperdraad) de nieuwe heeft geplaats dezelfde avond werd ik gebeld door netwerk beheer voor een test en inderdaad 2 groene lampjes branden en het was in orde.

dus ik vraag me af wat de monteur nu komt doen?

Het hele pakket heb ik al binnen en ook al een fritzbox aangeschaft voor glasvezel (oude fritzbox was alleen geschikt voor kabel)

Hallo @Ritchie4real .

Het kan zijn dat de monteur nog iets moet regelen in de wijkkast. En verder zal hij de verbinding bij jou vast ook even checken. 

Ok ben benieuwd vroeg me alleen af of ie niet voor niks komt maar we zien wel ik ben in ieder geval ready 👍

Het zal hier gaan om een inhome monteur van KPN. Dus niet een monteur die de aanleg van glasvezel doet. Het 15 meter kabel verhaal staat namelijk in de communicatie in de mails over deze afspraak. Ik zou de afspraak voor de zekerheid door laten gaan, dan weet je in ieder geval zeker dat het goed komt. 

Reageer