Skip to main content
Beantwoord

monteur komt niet

  • March 19, 2020
  • 7 reacties
  • 56 keer bekeken

Onlangs nieuwe aansluiting aangevraagd en monteur zou 25 ste komen.

Apparatuur is binnen maar geen signaal/aansluiting  op de kabel die al in huis aangesloten is.

Wij hebben nu geen internet en kinderen moeten school volgen .

Dit zou toch van afstand moeten kunnen zodat we zelf kunnen installeren en de monteur ook niet hoeft te komen.

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi Esnissa, welkom op het forum! Als de monteur voor de 25e gepland stond, dan is dat ook de datum dat er signaal gaat zijn. Dan kun je zelf installeren over het algemeen genomen. Als je wilt kan ik dit even voor je controleren. Vul daarvoor je forumprofiel in en laat weten als je dat gedaan hebt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 19, 2020

Welke datum van oplevering staat er in je orderbevestiging of heb je al bericht gehad dat de verbinding is opgeleverd? Heb je glasvezel of koper?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 19, 2020

monteur zou 25ste komen maar vandaag sms gehad dat onzeker is ivm corona overigens begrijpelijk

Oude aansluiting zeelandnet is er helaas al af

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 19, 2020

we hebben koper


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 19, 2020

Natuurlijk even met een slag om de arm maar ik verwacht toch dat je aansluiting wel wordt opgeleverd en je zelf de boel kan installeren. Het installeren is op zich simpel. Het is nog niet de 25ste.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 19, 2020

oke dank je 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 19, 2020

Mocht je er niet uitkomen tzt geef dan even een seintje.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 19, 2020

Hoi Esnissa, welkom op het forum! Als de monteur voor de 25e gepland stond, dan is dat ook de datum dat er signaal gaat zijn. Dan kun je zelf installeren over het algemeen genomen. Als je wilt kan ik dit even voor je controleren. Vul daarvoor je forumprofiel in en laat weten als je dat gedaan hebt.