Skip to main content

Helaas kwam bij mij de monteur niet langs om mijn glasvezelverbinding te installeren. 

Het kan dus nog wel enige tijd duren voordat ik van glasvezel gebruik kan maken. 

Is het niet mogelijke een zelfinstallatie pakket te maken, waarbij de rol van de monteur op afstand uitgevoerd wordt? Dan kunnen vele aansluitingen in ieder geval gemaakt worden.

De helpdesk is overigens door het naar huis verplaatsen een wanhoop geworden.

Fijn dat je nu eindelijk toch aangesloten bent, @simpelm! Heel verwarrend wel, onze communicatie. Ik kan me voorstellen dat je verre van tevreden bent over de hele situatie. Kan ik op dit moment nog iets voor je betekenen? Laat het dan vooral weten. 


Glasvezel werkt, ik ben tevreden.

Het zou prettig zijn, als onnodige procedures op mijn adres gestopt zouden kunnen worden.


Goed om te lezen! Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en hier even laat weten dat je dat gedaan hebt, kijk ik of ik daarin nog iets voor je moet regelen. Ik ga er vooralsnog vooruit dat het nu gewoon in orde is! 


Is gedaan.


Hallo @simpelm Er stond nog een melding voor een achterliggende afdeling. Ik heb aangegeven dat alles nu werkt en dat er geen verdere stappen meer nodig zijn. 


Reageer