Skip to main content

Beste KPN, 

Ik zit al vanaf 15:00 uur vandaag te wachten op een monteur. Tot op heden is er niemand komen opdagen. Ik ben hiervoor eerder weggegaan van werk en heb onnodige kosten gemaakt dus. 

Met KPN gebeld maar de betreffende afdeling is al dicht..

Probleem is dat ik al 2 weken zonder tv zit omdat er een dubbele lijn op mijn adres binnenkomt en daardoor mijn nieuwe abonnement niet geactiveerd kan worden. 

Ik word al 2 weken van het kastje naar de muur gestuurd. Je mag toch verwachten dat als je een afspraak maakt, deze word nageleefd.

Ik hoor graag van jullie!

 

@Binneveld

Is de monteur nog langs geweest? 

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met postcode + huisnummer, naam contractant en klantnummer?  


Nee, tot op heden nog steeds geen monteur te bekennen.. 


Dat klinkt niet goed, @Binneveld en ik kijk graag even na wat er precies aan de hand is. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Beste @Binneveld, is er inmiddels een monteur geweest? Als we nog iets voor je kunnen betekenen, laat je het dan weten?