Skip to main content
Vraag

Monteur komt niet opdagen, afspraak wordt tot 2 keer toe verzet

• September 29, 2023
  • 28 reacties
  • 711 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

• Auteur
  • Topper
  • October 23, 2023

Vanmiddag KPN gebeld en de overstap laten annuleren. Geen vertrouwen meer in een goede afloop, laat een staan binnen een acceptabele termijn (die is al ruimschoots verstreken).

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 24, 2023

Vanmiddag KPN gebeld en de overstap laten annuleren. Geen vertrouwen meer in een goede afloop, laat een staan binnen een acceptabele termijn (die is al ruimschoots verstreken).

Goedemorgen @R. Breedijk. Gezien hoe alles verloopt, kan ik me daar eerlijk gezegd alles bij voorstellen :( Ik vind het natuurlijk ook jammer maar grote kans dat ik hetzelfde had gedaan wanneer ik me in jouw situatie had bevonden. 

• Topper
  • April 3, 2024

Ik had vandaag zelfde probleem, monteur zou komen tussen 8 en 12, niemand gezien. Als ik de link uit de SMS volg staat er in het scherm dat ik een storing had gemeld, maar we zien dat je verbinding weer werkt….. Ik weet van niks. Bellen met klantenservice al 2x geprobeerd “wachttijd bedraagt meer dan 15 minuten” Er kan altijd iets tussenkomen, maar niks laten weten en @%##^$ slecht bereikbaar zijn verdiend geen schoonheidsprijs