Skip to main content

Ik had vandaag een afspraak staan 22-4-20 tussen 14-16 niks van monteur gezien. Service desk gebelt de monteur zou 5 min voor de afspraak een sms sturen ook als hij niet zou komen. Nu kreeg ik meteen na mijn telefoon eenĀ  mail dat ik de afspraak zou verzetten,,,,terwijl ik dit niet had aangegeven in mijn mail of gesprek. Meteen weer de klantenservice gebeld met de mededeling dat ik zat te wachten en dat ik niks veranderd had...een botte onkundige medewerker zei dat ik dit veranderd had...terwijl ik geen internet op mijn nieuwe adres heb...en ik zit te wachten op de afspraak als of het niks is.

Kpn kan niet kijken waar hun monteurs zijn en waar ze hun afspraak hebben dat vind ik vaag en niet kunnen in deze digitale tijd en zeer klant onvriendelijk...ik heb al jaren kpn mobiel..ik dacht mooi alles bij kpn nu...maar wat heb ik mij vergist...ben geneigd om alles op te zeggen..ik kan me weer vrij plannen...echt kostbare tijd verloren gegaan...zonder bericht...ik weet het is een moeilijke tijd...bied dan niet zulke dure service aan als je het niet na kunt komen...wat ben ik geĆÆrriteerd..

Ā 

mijn abbo zou de e ingaan..ik ben niet van plan te betalen voor een service die ik niet heb ontvangen

Ha @martina.vdk, dit is wel hĆ©Ć©l erg vervelend! Ik zie niets op het adres wat jij ingevuld hebt op je profiel. Kan je deze controleren? Wil je ook je klantnummer in je profiel zetten? Begrijp ik goed dat er al een nieuwe afspraak is gemaakt? Geluk bij een ongeluk: de kosten gaan pas lopen als je abonnement daadwerkelijk ingaat!Ā 


HaĀ @martina.vdk, dit is wel hĆ©Ć©l erg vervelend! Ik zie niets op het adres wat jij ingevuld hebt op je profiel. Kan je deze controleren? Wil je ook je klantnummer in je profiel zetten? Begrijp ik goed dat er al een nieuwe afspraak is gemaakt? Geluk bij een ongeluk: de kosten gaan pas lopen als je abonnement daadwerkelijk ingaat!Ā 

Ik heb mijn adres aangepast. Hier moet een nieuw pakket ingesteld worden.

de box met alles heb ik al thuis,daar op ook nog een keer de sticker met de monteurs afspraak er op klantnummer eindigt op 83

nieuwe afspraak,gemaakt. 1 week zonder tv en internet


Dank voor de aanvulling, Martina. Ik heb hier gekeken en ik zie dat de back office op de 22e wat dingen gedaan heeft. Ik kan alleen niet zien wat precies. Wel verwacht ik dat dit dan de oorzaak is geweest dat de monteur niet is gekomen. Over het algemeen gebeurt dit als het nog niet mogelijk is om de aansluiting te voltooien. Excuses dat je daar dan geen duidelijker bericht van hebt ontvangen. Gelukkig is er inmiddels een nieuwe afspraak. Die zie ik hier ook netjes staan. Het lijkt hier verder helemaal in orde voor de 28e. Je abonnement gaat ook pas lopen op het moment dat de monteur de aansluiting heeft voltooid, dus wat kosten daarvoor betreft geen zorgen.Ā 

Heb je op dit moment nog internet van je oude provider? Zo niet, laat het even weten, dan zorgen we voor extra mobiele data om de komende dagen mee te overbruggen.


Hallo

Ā 

ik heb ook kpn Ā provider als mobiele dienst daar gaat nu wat meer data inzitten met de telefoon.

dat zou wel even handig zijn de komende dagen wat extra data te hebben
Ā Dank voor je antwoord en hoop dat alles de 28 e gaat lukken!


Geregeld!:muscle_tone2:


Geregeld!:muscle_tone2:

Dankje wel zag een sms binnen komen van kpn šŸ‘šŸ»šŸ‘šŸ»