Skip to main content

Ik heb met topic een afspraak gemaakt omdat mijn glasvezel kastje volgens jullie vervangen zou worden ze zouden vandaag tussen 08.00 en 12.00 komen maar de hele ochtend dus voor Jan *** thuis gewacht ik ben zzp’er dus vraag me af waar ik nu mijn rekening naar toe kan sturen 

 

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Dat is spijtig om te lezen, @Ronald broekman .  Is er ondertussen wel een nieuwe afspraak?


Was het een afspraak met KPN of via Roamler?


Nee dit hebben zij zonder excuses te maken voor het niet komen opdagen wel geprobeerd maar ik ga er als ondernemer niet weer 5 uur voor Jan **** thuis zitten dus ik laat ze er niet meer.

tenzij jullie mij de verloren uren gaan vergoeden dat is €.65,00 per uur 

 

 

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels


Hoi @Ronald broekman 
Moeilijk he?
Om zonder schuttingwoorden te spreken.

Hou je aan de forumregels zoals ieder weldenkend mens.
 


Huistijger ik weet niet waar jij vandaan komt maar in mijn stad jouw hoofdstad is Jan ****** een gewoon woord als je in de zeik word genomen door een bedrijf waar je ruim 90,00 euro per maand betaald en een bepaalde service mag verwachten en ik als ondernemer mijn tijd hard nodig heb 

 

Admin: Aangepast ivm onze huisregels


@Ronald broekman 

Dit is niet uw stad. Dit is het KPN forum.


Goedemorgen Allen. Het klopt inderdaad dat dit primair een klant helpt klant community is en om het voor iedereen leuk te houden zijn daar een aantal spelregels op van toepassing. Laten we dan  niet op woordgebruik blijven hangen en weer inhoudelijk gaan. 


Het blijven ook mensen, en die hebben net als u ook meer te doen, en soms zijn dingen niet wat ze lijken waardoor werkzaamheden uitlopen. Hiermee zeg ik niet dat het soms ook slecht personeel kan zijn omdat ze niemand anders meer konden vinden die het werk wilde doen.

Niet gaan klagen dan als de verbinding niet meer werkt omdat het onderdeel niet is vervangen dan. Zeker als het die Genexis ONT is van het type wat nog wel eens voortijdig stuk gaat of een ombouw betreft naar XGS-PON.

 

 


Nou mensen echte mensen bellen netjes even af als ze op een afspraak niet komen opdagen.

en dan bel je niet 10 later gewoon even op om een afspraak te maken zonder enige schaamte of excuus 

nou sorry dat noem ik niet respectvol omgaan van mensen onder elkaar 

dit is mijn laatste reactie hierop 


Reageer