Skip to main content
Beantwoord

Monteur nodig bij verhogen internet snelheid?

  • March 28, 2020
  • 10 reacties
  • 166 keer bekeken

NReus
Topper
Forum|alt.badge.img

Moet er, als ik via MijnKPN de internet snelheid aanpas,een monteur langskomen?

Beste antwoord door Joep1965

No problem. Dan wordt er een extra aderpaar gebruikt. Dat moet in het israpunt aangepast worden. Dat kan je zelf niet doen. Wat zegt deze site over de te behalen snelheid. Graag een screenshot plaatsen zonder je postcode. https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/ ik kijk dan even met je mee.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 28, 2020

Meestal niet behalve als het pair bonding wordt. Als dat zo is heb je wel een beetje pech. Er gaan maar weinig monteur nu naar de klanten thuis.


NReus
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • March 28, 2020

Dat vroeg ik niet.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 28, 2020

Moet er, als ik via MijnKPN de internet snelheid aanpas,een monteur langskomen?


Daar geef ik toch antwoord op!!


NReus
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • March 28, 2020

Ik zag alleen de laatste regel, sorry. Wat houdt pair bonding  in?


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 28, 2020

No problem. Dan wordt er een extra aderpaar gebruikt. Dat moet in het israpunt aangepast worden. Dat kan je zelf niet doen. Wat zegt deze site over de te behalen snelheid. Graag een screenshot plaatsen zonder je postcode. https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/ ik kijk dan even met je mee.


NReus
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • March 28, 2020

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 28, 2020

Misschien heb je het al gezien. Boven de 100 Mbit/s zal er een monteur moeten komen.


NReus
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • March 28, 2020

Oké bedankt. Nu begrijp ik waarom ik een uitnodiging kreeg voor een afspraak. Dat zal nu wel eventjes duren vrees ik.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 28, 2020

Graag gedaan. Ga er maar vanuit dat het inderdaad een tijdje duurt. Pas goed op jezelf in deze tijd!!


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemorgen @NReus welkom op het forum!
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!