Skip to main content

Beste KPN,

Vorige week donderdag zou er een monteur komen om een aansluitkastje te installeren in de meterkast op de glasvezelkabel. Deze is nooit geweest ivm een storing. Kan gebeuren.. 

Alleen tot op de dag van vandaag heeft KPN nog altijd geen contact met mij gezocht voor een nieuwe afspraak. Ik bel elke dag met KPN om een afspraak te maken. Maar dit kan niet. Dit ligt bij de Backoffice wordt elke dag doorgegeven.. en niemand kan contact met de backoffice krijgen. 
Doordat ik geen internet heb, kan ik vrijwel niet thuiswerken…

Hoe of wie kan mij helpen om een monteur te laten inplannen???? Het is van belang voor mijn werk.

Jammer dat er zo wordt omgegaan met nieuwe klanten.. mijn geduld raakt aardig op.. Dus help alstublieft gewoon even en plan een afspraak met mij in vandaag.…

Dank!

 

Groet

 

Ai, @van Winsen Er kan inderdaad iets misgaan, maar het is wel jammer dat je dan niet op de hoogte wordt gehouden. We gaan in elk geval voor je nakijken wat er precies aan de hand is. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Dag Bart,

Dank voor je reactie. Ik heb mijn profiel aangepast.

ik hoor het graag van u.

Alvast bedankt,

Groet,


Bedankt! Ik zie hier inderdaad dat er een installatiemonteur kan komen, maar ik kan deze ook niet voor je inplannen. Ik zie wel dat onze Back Office een ticket in behandeling heeft om dit alsnog voor je in orde te maken. Dat zul je helaas nog even af moeten wachten, ben ik bang. Dat kan zo'n drie werkdagen duren. 


Reageer