Skip to main content

De onderstaande mail heb ik naar Roamler gestuurd en bij deze ook naar KPN. 

Ik zie hetzelfde probleem hier iets te vaak voorkomen, dus wanneer alles weer op orde is en ik ervan uit kan gaan dat de monteur daadwerkelijk komt, maak ik graag een nieuwe afspraak...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bij deze wilde ik laten weten dat er geen monteur is geweest vandaag.

 

Mijn afspraak was tussen 8u00 en 12u00. Ik had niemand gezien of gehoord, maar was nog wel de hele dag thuis aan het werk.

Om 15u44 kreeg ik een SMS dat de monteur om 8u27 zou aankomen. Ik heb Roamler gebeld om te vragen wat er misging. De (zeer vriendelijke) dame aan de telefoon belde met de monteur en deze was onderweg naar mij, zij schatte dat het een kwartier zou duren. Na een half uur was er niemand en ik moest ook de deur uit om 17u00, dus dit heb ik allemaal overlegd met de dame aan de telefoon. De chauffeur kon elk moment arriveren, maar ik had aangegeven dat ik echt weg zou zijn om 17u00. Er is tot die tijd niemand geweest.

 

Ik maak nog even geen nieuwe afspraak, want ik kan er voorlopig even geen tijd voor vrijhouden. Dus deze mail kunt u beschouwen als "ter info"; dat er wellicht e.e.a niet helemaal goed gaat in de planning.

 

Met vriendelijke groet,

 

Beste @Karlito, wat jammer om dit te lezen 😞. Het is natuurlijk mogelijk dat de monteur verhinderd is, maar het zou netjes zijn als je hiervan op de hoogte werd gebracht. Ik zal je signaal zeker intern doorgeven, dank hiervoor. Mocht je toch nog weer een afspraak in willen plannen, dan kan dit via de afsprakentool of door een mailtje te sturen naar support@roamlertech.nl.


Beste Marcia,

Tot het laatste moment heb ik te horen gekregen dat de monteur onderweg was. Dat was ook inmiddels wel veel later dan mijn oorspronkelijke afspraak. Ik kan me voorstellen dat de dag voor de monteur anders loopt; dat voorgaande afspraken uitlopen. Maar dan zou fijn zijn als er overlegd of geannuleerd (gecommuniceerd) wordt, zodat je niet voor niks de hele dag thuis zit te wachten. De onzekerheid is niet fijn. Uiteindelijk moest ik ook echt weg, en het was niet handig geweest als hij zo laat was begonnen en misschien zijn klus niet had kunnen afronden (als de klant er niet meer bij kan blijven)

Zou je ook de SMS willen meenemen in het signaal intern? Een SMS verzonden om 15u44 waarin een aankomsttijd van 08u27 wordt aangekondigd… Dat kan niet kloppen.

Er ging echt het e.e.a. mis bij Roamler. Dus voorlopig durf ik geen nieuwe afspraak in te plannen. Hopelijk hebben ze het snel op orde!

 

 


Ja, neem ik zeker mee! 


Reageer