Skip to main content

Wij hebben een abonnement afgenomen van KPN voor Tv+Internet. Ik heb zelf volgens het stappenplan alles aangesloten, alle lampjes branden (power en ethernet) alleen het lampje van ‘Glas’ blijft uit. Wat ik ook probeer, alles eruit tien minuten, twintig minuten, het maakt geen verschil. Dat specifieke lampje blijft gewoon uit! Dus hebben we echt een monteur nodig om te kijken waar het probleem zit! 👨🔧
 

Vanaf woensdag 13 december zou er een monteur komen om alles aan te sluiten. Die kwam niet. Toen opnieuw telefonisch een afspraak gemaakt in tijdsvak 08:00 uur - 10:00 uur voor donderdag 14 december. Weer geen monteur. Op het moment dat je erachteraan belt, is de afspraak door de back-office eruit gehaald krijgen we als mededeling. Vervolgens opnieuw een afspraak gemaakt voor de vrijdag 15 december hetzelfde tijdsvak als hierboven beschreven, weer geen monteur! Weer erachteraan, weer de afspraak eruit gehaald!! 🤯🤯🤯

 

We zijn nu al drie dagen aan het wachten op een monteur en nu hebben ze de eerstvolgende mogelijkheid om (natuurlijk na het weekend), op de dinsdag een monteur te sturen. In tussentijd zitten we zonder TV, Internet en werkende babyfoon! Ik vind het echt een kwalijke zaak, je maakt niks voor niks afspraken met elkaar! En één keer kan een miscommunicatie voorkomen, maar tot drie keer toe je klanten laten zitten, zonder dat er een monteur verschijnt vind ik echt geen stijl!

We zijn aardig coulant als we tot aanstaande dinsdag wachten tot er misschien nu wel een monteur verschijnt. Maar als er weer niemand op komt dagen dinsdag, dan stappen we per direct over! Dan zijn we inmiddels weer een week verder!..

@Jen. Welkom op het forum. 

Wat balen dat er zoveel misgaat bij het aansluiten van je glasvezel verbinding. Dat je 3 dagen wacht op uiteindelijk niemand is natuurlijk ook absoluut niet de bedoeling. 

Ik controleer graag of ik wat meer in kaart kan brengen wat hier precies gebeurd is. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

 

 


Goedemiddag @Rutger_ , 

Mijn forumprofiel is bijgewerkt!


@JenKim Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb je gegevens er bij gepakt. Ik zie het contact met mijn collega’s en ook de herinneringen aan de afspraken met de monteur terugkomen. 

Ook heb ik geprobeerd te achterhalen wat de reden is geweest dat de monteurs uitgevallen zijn. Ik kan echter alleen zien dat ze uitgevallen zijn en niet waarom. 

Wel zie ik dat de monteursafspraak voor morgen op de juiste manier in het systeem staat. 

Kun je morgen laten weten of het gelukt is en of de monteur de aansluiting werkend achtergelaten heeft? 


Hi @Rutger_ ,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb vanmiddag ook nog even telefonisch geverifieerd of de afspraak met de monteur nu goed vermeld staat in het systeem.. Dat blijkt dusver nog zo te zijn. Ik hoop dat er morgen een monteur komt, die zorgt dat wij weer TV & Internet hebben! 🙏🏽 Ik laat het morgen weten! 


Goedemiddag @Rutger_ ,

Er is een monteur geweest zojuist, alles werkt gelukkig weer! Ik ben blij dat het opgelost is! Hartelijk dank voor de medewerking!