Skip to main content

Hallo ik krijg van jullie een mail dat ik een afspraak online moet maken voor een monteur die alles gereed maakt voor mijn nieuwe adres 

alleen lukt me dat niet omdat het maar tot 2 sept gaat ik kan de 9 sept niet indrukken en ik wil graag op 9 sept een afspraak maken 

 

met vriendelijke groet carla hudepohl 

Hoi @Carlahudepohl. Welkom op het KPN Forum! Is het inmiddels gelukt om een afspraak voor een monteur in te plannen? Als je nog steeds geen afspraak hebt laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel. Dan kan ik uitzoeken of het mij wel lukt. Je kan natuurlijk ook telefonisch contact (0800 0402) met ons opnemen of chatten.


Hoi @Carlahudepohl. Welkom op het KPN Forum! Is het inmiddels gelukt om een afspraak voor een monteur in te plannen? Als je nog steeds geen afspraak hebt laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel. Dan kan ik uitzoeken of het mij wel lukt. Je kan natuurlijk ook telefonisch contact (0800 0402) met ons opnemen of chatten.

Ik zie dat je geen gegevens hebt achtergelaten dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een afspraak hebt ingepland. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


Hallo 

het is inmiddels gelukt om een afspraak te maken 

 

met vriendelijke groet 

carla

hudepohl

 


Goed om te lezen dat het uiteindelijk toch is gelukt! :relaxed: