(moest een eigen topic aan maken dus bij deze )
Ben net weer klant van KPN en hoppa ,we sturen een monteur om te kijken of de wifi goed is en we meten het glasvezelnet ff door , ik vraag aan de klanten service zijn hier kosten aan verbonden? , Nee geen kosten maar als U er iets aan veranderd heeft of kapot gemaakt dan wel .
NU puntje biij paaltje de nonteur komt eaan en doet zijn ding hij zegt niets vraagt niets Alleen hij blijft vreemd 10 minuten in de huiskamer staan een groot lang verhaal te typen dus ik zeg ik heb toch al getekend en dat was 0,0 en wat blijkt ja maar dat wordt nu 70 euro Of je moet bij mij voor 61 euro de superwifi kopen ???? vreemden dingen gebeuren bij de KPN , je krijgt iets gratis(ipad) Maar ze rekenen gauw ff toch nog 70 euro knap ik kan wel begrijpen waarom nu veel mensen weg lopen , het klopt allemaal niet, gewoon weer de oude trukjes weer uit de kast halen .
IK maar denken dat KPN is veranderd Hoe kan ik zo dom zijn om dat te denken( eigenschuld)
Oja ze zouden mij bellen (binnen 2 dagen) om erover te hebben en te kijken wat we kunnen doen?? moeten nu nog bellen goed zo ga zo door
Davith