Skip to main content

Hallo, 

Woensdag had ik gebeld dat na aansluiten van modem internet het niet deed. Eerst moest ik wachten. 

S avonds nog niet, weer gebeld er werd een afspraak ingepland voor zaterdag tussen 8 en 12. 

Ik zie een monteur in de straat, gaat naar buurvrouw en rijdt weg, dus ik bel kpn. Afspraak is niet goed doorgekomen, ontzettend balen want nog steeds geen tv en internet. 

Nieuwe afspraak ingepland, krijg wel sms'je met de code doorgeven, maar erna, geen bevestiging niks. 

Ze gaf toen aan, ja staat er echt in hoor en je krijgt dat sms'je wel, maar helaas..niks. 

 

Komen ze gewoon ook zonder bevestiging? Ik zou het echt niet tof vinden als ze morgen weer niet komen. 

Welkom op het forum @StephMK! Excuses voor het feit dat de eerdere afspraak niet heeft plaatsgevonden en begrijpelijk dat je daardoor die bevestiging graag had willen hebben.

Ik ga er voorzichtig vanuit dat de afspraak van dinsdag goed verlopen is en de monteur alles heeft kunnen doen wat gedaan moest worden.
Mocht dit niet zo zijn en er is wederom een afspraak gemaakt zonder bevestiging dan verneem ik dat natuurlijk graag!