Skip to main content

Monteursafspraak van maandag afzeggen lijkt niet mogelijk

• December 27, 2024
  • 8 reacties
  • 95 keer bekeken

Blijkbaar heb ik as maandag een afspraak met een monteur die ik niet nodig heb. De aansluiting met glasvezel is op 15 november al geregeld. Alles werkt zoals het moet werken.  Gebeld met de klantenservice , maar die komen met een verhaal dat het nog niet is aangelegd. Via de link die je per sms of via de email krijgt toegestuurd kan ik niet annuleren wel verzetten.  As maandag ben ik niet aanwezig, de monteur komt dan voor niets.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 27, 2024

Beste ​@Theo_63 heb je onderstaande link gebruikt:

https://www.kpn.com/service/monteur

Denk er wel om dat je de juiste monteur annuleert, ik denk in jouw geval de installatiemonteur en niet de storingsmonteur.

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 27, 2024

ja die link heb ik gebruikt, maar daar staat geen mogelijkheid om te annuleren

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 27, 2024

Dan is er misschien een monteur via https://netwerk.kpn.com/ gepland en moet je men het even contact opnemen. Dat is de netwerktak van KPN.

Succes.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Theo_63. Welkom op de community! Wat vervelend dat het niet lukt om je monteursafspraak af te zeggen. Is het inmiddels al gelukt om de afspraak te annuleren?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 30, 2024

Nee nog niet gelukt. Ik heb ook geen idee waarom ze een monteur langs sturen, alles werkt zoals verwacht.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • December 30, 2024

Nee nog niet gelukt. Ik heb ook geen idee waarom ze een monteur langs sturen, alles werkt zoals verwacht.

Is de monteur nog niet geweest of staat die voor volgende maandag

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 30, 2024

Aangezien we vandaag niet thuis waren, heb ik de afspraak verzet naar 10 januari wanneer ik wel thuis bent. 

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • December 30, 2024

Aangezien we vandaag niet thuis waren, heb ik de afspraak verzet naar 10 januari wanneer ik wel thuis bent. 

ik ben benieuwd wat ze komen doen dan