Skip to main content
Antwoord

Monteurskosten bij vervangen van NT/glasvezelkastje

• January 21, 2025
  • 4 reacties
  • 114 keer bekeken

Ben benieuwd waarom ik 80 euro mag betalen om het feit dat het nt glasvezel kastje overleden is  buiten mijn schuld om blijft Electronica en er een nieuwe na 3 dagen  weer is geplaatst dus ook 3 dagen geen internet, tv .. Ben al 20+ jaar lid van deze club , lijkt mij ergens toch ook een stukje service toch , maar wederom is een vraag .

Beste antwoord door Alex van KPN

HI ​@Onwetendheid, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Dennis, waarvoor dank. Ik sluit me hier ook bij aan, dit hoort niet zo. Wat staat er op de bon die je hebt gekregen via e-mail? Zou je hier een screenshot van willen plaatsen? 

Is het toch onterecht in rekening gebracht? Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

DennisA78
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+11
  • KPN Monteur
  • January 21, 2025

Dat hoeft helemaal niet. Is er een monteur geweest die 80 euro heeft gerekend? Dat is onterecht. Bruikleen apparatuur en ook glasvezel apparatuur is kosteloos als die stuk gaan.

Wellicht stond die 80 euro al in zijn of haar opdracht, maar die kosten hadden gewoon verwijderd kunnen worden.

Ik zou de kosten terug vragen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 23, 2025

HI ​@Onwetendheid, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Dennis, waarvoor dank. Ik sluit me hier ook bij aan, dit hoort niet zo. Wat staat er op de bon die je hebt gekregen via e-mail? Zou je hier een screenshot van willen plaatsen? 

Is het toch onterecht in rekening gebracht? Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 23, 2025

Hi , ik heb een zeer goed gesprek gehad met de kpn , zij hadden ook al precies wat ik had dit was overmacht en geen schade door mij gemaakt ,was niet zo goed door gekomen bij de desbetreffende persoon waar ik het probleem had voorgelegd . Het is zeer goed opgelost credits voor kpn dus case closed. Thx voor de aantal feedbacks 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 27, 2025

Top, blij om te horen dat het opgelost is. Dankjewel voor je terugkoppeling hier.