Skip to main content

Monteurskosten in rekening gebracht ondanks toezegging

• March 23, 2020
  • 30 reacties
  • 968 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

30 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Geen zorgen, we zijn niet in de gewoonte om naderhand berichten te wijzigen in situaties als dit. Maar ik kan me voorstellen dat je screenshots gemaakt hebt. Ik kan hier verder kort over zijn, vanuit mij is dit het. De aangegeven vergoeding van €25 is in het systeem ingevoerd en zal verwerkt worden. Als je het hier niet mee eens bent dan kun je via deze pagina een aanvullende klacht indienen. Ik heb notitie gemaakt in ons contactsysteem  van ons gesprek hier, met een link er naar toe zodat ook intern goed inzichtelijk is wat wij hebben besproken.

• Auteur
  • Helper
  • April 6, 2020

Beste Erik,

Ik inmiddels de klacht ingediend. Ik heb nogmaals het audiolog terugeluisterd (mijn telefoon neemt automatisch alle gesprekken op). Mijn opname inclusief wachten op verbinding duurt 23:34 minuten. In 20ste en 24st minuut wordt nogmaals expliciet door de medewerkster gezegd dat indien er toch monteurskosten in rekening worden gebracht dat ik maar hoefde te bellen en dat dit dan zou worden gecrediteerd.

Ik heb de hele correspondentie tussen u en mij meegestuurd. Helaas kun je ook daar geen audiobestanden uploaden. Ik heb steeds aangeboden dat ik het audiolog wil toesturen.  Ik weet wat mijn rechten zijn en die laat ik niet door u beperken. Heeft u zelf de audiolog wel beluisterd. Ik betwijfel het. Mogelijk heeft u alleen de aantekening in het log gezien. Geef mij een e-mailadres of andere manier waar ik het audiolog naar toe kan sturen dan kunt het zelf beluisteren. Harde bewijzen.

• Auteur
  • Helper
  • April 20, 2020

Via Consumentenbond klacht ingediend

• Auteur
  • Helper
  • April 23, 2020

Beste Erik,

zoals verwacht bent u in het ongelijk gesteld.

En dit is de uitslag:

In aansluiting op ons gesprek wil ik u hierbij het volgende bevestigen.

Conform afspraak zal er op de eerstvolgende nota op klantnummer 9052711463  een bedrag worden gecrediteerd van € 25-,

TFHFony
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • April 26, 2020

Kijk… niet meer dan logisch. Gefeliciteerd met de uitslag.

Hoe @Erik_ er bij kwam dat zijn oplossing “OK” was kan ik eigenlijk ook niet echt bij met mijn verstand.