Skip to main content
Beantwoord

Muurbeugel V10 bestellen

  • December 30, 2020
  • 7 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik ben de muurbeugel kwijt om de ExperiaBox v10 op te kunnen hangen. Is deze nog verkrijgbaar?

Beste antwoord door Anonymous

Helaas geen goed advies. Gebeld waarbij twee keer de verbinding werd verbroken en de derde keer men niet wist wat met mijn vraag aan moest. 

Hallo @Rac_G , vul dan in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in, dan komt een moderator er op terug.

Probeer wel de modem rechtop te zetten voor een betere koeling en wifi.

De onderkant is waar de ruimte voor de voetsteun is.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

  • December 30, 2020

Hallo @Rac_G , hoe heb je de V10 nu dan geplaatst, hij kan alleen maar op een voet staan, die je dus ook als muurbeugel kunt gebruiken.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 30, 2020

Bedankt voor de opmerking maar de v10 ligt bij mij horizontaal en staat niet overeind. Nogmaals ik ben op zoek naar een nieuwe beugel.


  • December 30, 2020

Bedankt voor de opmerking maar de v10 ligt bij mij horizontaal en staat niet overeind. Nogmaals ik ben op zoek naar een nieuwe beugel.

Hallo @Rac_G even 0800 0402 bellen.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 30, 2020

Helaas geen goed advies. Gebeld waarbij twee keer de verbinding werd verbroken en de derde keer men niet wist wat men met mijn vraag aan moest. 


  • Antwoord
  • December 30, 2020

Helaas geen goed advies. Gebeld waarbij twee keer de verbinding werd verbroken en de derde keer men niet wist wat met mijn vraag aan moest. 

Hallo @Rac_G , vul dan in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in, dan komt een moderator er op terug.

Probeer wel de modem rechtop te zetten voor een betere koeling en wifi.

De onderkant is waar de ruimte voor de voetsteun is.

 


Erwin van KPN
Moderator

@Rac_G : ik heb je een beugel toegestuurd. Die zou begin deze week bezorgd moeten worden.


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â